بررسی ظرفیت باربری کمانشی ورقهای خوردشده 



x

بررسی ظرفیت باربری کمانشی ورقهای خوردشده



زمان‌بندی و برنامه‌ریزی n کاربر روی m ماشین‌موازی
طراحی مدلی برای مسائل جانمایی تسهیلات در سیستم های تولید سلولی
ارزیابی عوامل بحرانی موفقیت مدیریت کیفیت فراگیر موردکاوی: شرکت صنایع مخابرات صا ایران
طرح جامع فناوری اطلاعات پتروشیمی بندر امام
برآورد ارزش در معرض خطر بازار آتی کالا با رویکرد CAViaR با استفاده از تخمین رگرسیون چندکی (نمونه موردی: بازار آتی سکه طلای بورس کالای ایران)
تحقیقی پیرامون نظام ارزیابی و طبقه‌بندی مشاغل و نظام پرداخت کنونی موسسات مشمول قانون کار و مشکلات ناشی از آن و طراحی نظام مناسب مشمولین قان

بررسی و ساخت کامپوزیت مس - گرافیت مورد مصرف در موتورهای الکتریکی
چدن داکتیل آستمپر شده (ا.دی.آی)
بررسی تأثیرات سرب بر خواص اکستروژن و فورج برنج ‏‎Ms58‎‏
تاثیر نوع مواد اولیه در خواص بدنه‌های نسوز منیزیت - دولومیتی
تولید سرسیلندر پژو 405 به روش ریخته‌گری ثقلی در قالب فلزی
رشد کریستالهای رنگی Al2O3 به کمک یون کبالت و نیکل
حمایت از ما | مشهدهاست
`

بررسی ظرفیت باربری کمانشی ورقهای خوردشده






در این پایان‌نامه به کمک روشهای عددی مانند تفاوتهای محدود، المانهای محدود و روشهای انرژی آنالیز ورقی چهار طرف مفصلی با ضخامت متغیر تحت تاثیر بارهای فشاری محوری انجام گرفته است و سعی شده است ضمن مطالعه پارامتریک مسئله خوردگی در ورق را ارائه نتایج تا حد زیادی مهندسین را در ارزیابی وضعیت سازه و اتخاذ تصمیم نهایی برای تعویض و یا تقویت قطعه خورده شده یاری رساند. پارامترهایی را که در تعیین ظرفیت باربری ورق خورده شده موثرند عبارتند از موقعیت و توزیع خوردگی در سطح ورق، سطح خورده شده ورق و ضخامت ناحیه خورده شده ورق که با تغییر هر کدام از آنها می‌توان تاثیرش را در ظرفیت باربری ورق مشاهده نمود. به کمک نتایج حاصله بحرانی‌ترین نوع خوردگی در یک ورق قابل تشخیص بوده و همچنین می‌توان برای ورق با پارامترهای خوردگی معلوم قابلیت بهره‌برداری ورق ر تعیین نمود و در صورت نیاز تمهیدات لازم برای تقویت ورق را صورت داد. پارامتر اساسی برای تعیین باربری فشاری یک ورق بار کمانشی ورق می‌باشد که در ابتدا با کمک روش تفاوتهای محدود و روش انرژی این بار بحرانی قابل مقایسه می‌باشد. لازم به ذکر است تفاوتی که بین ورق خورده شده با ورق سالم وجود دارد تغییر ضخامت ورق در ناحیه خورده شده است که هر دو روش یاد شده این تغییر ضخامت در هر نقطه از ورق که باشد قابل ملاحظه است . در ادامه رفتار پس از کمانش ورق ردیابی شده است . همانطور که می‌دانیم رفتار پس از کمانش ورق رفتاری غیرخطی است که شامل غیرخطی هندسی و مادی می‌باشد. این قسمت از کار با بهره‌گیری از نرم‌افزار توانای ALGOR و با روش المانهای محدود انجام گرفته است که قابلیت آنالیز سازه را در حالتهای غیرخطی هندسی و مادی دارا می‌باشد. خوردگی در ورق باعث تغییر موقعیت میان صفحه ورق خواهد گردید لذا ورقی که باید مدل گردد ورقی مسطح نخواهد بود. بنابراین می‌توان چنین گفت که رفتار این صفحات مانند رفتار صفحاتی با تغییر شکلهای اولیه و ضخامت متغیر خواهد بود.
نمایه ها:
ظرفیت باربری |
روش اجزای محدود |
خوردگی |
کمانش |
ورق |



 اين مطلب بدون دخالت انساني عينا از اين آدرس کپي شده و تمامي مسوليت آن با ناشر اصلي است.

برترین مطالب


طراحی تیکنر به منظور تغلیظ پرکلرات آمونیم
ارزیابی عملکرد برج تقطیر چند جزئی با استفاده از کنترل پیشرفته
بهینه‌سازی تولید کربن فعال به روش فعالسازی شیمیایی
تبدیل گزینش‌پذیر متانول به پروپیلن با استفاده از نانوزئولیت مزوپور دوکاره ZSM-5
تحلیل فرآیند واحدهای تصفیه گاز و بازیابی گوگرد مجتمع پتروشیمی رازی و بهبود آنها با استفاده از تکنولوژی پینچ
کاربرد موازنه جمعیت در کریستالیزاسیون, شبیه سازی کریستالیزاسیون هیدرات آلومینیوم

بررسی روشهای استاندارد جدید فشرده سازی و بازیابی تصاویر پزشکی بر اساس تبدیل موجک
طراحی فیلتر دیجیتال تاخیر کسری متغیر
طراحی سنسور گازی مبتنی بر بلورهای فوتونی بر روی زیر لایه InP
تعیین پارامترهای موتور القایی به کمک شبکه‌های عصبی
طراحي و ساخت کوره القایی با سیستم کنترل حلقه بسته فرکانس رزونانس
کدهایی برای منابع یکنوای محدود
*