یادگیری ارادی و یادگیری اتفاقی 



x

یادگیری ارادی و یادگیری اتفاقی



جایگاه زن در عرصه مدیریت و تصمیم گیری
نکات تازه ای در باره علل ترومبوسیتوز، عوارض و درمان ترومبوسیتمی اساسی ‏‎(ET)‎‏
کاربرد زنجیره مارکوف در برنامه ریزی نیروی انسانی
نقش رنگ در آرامش روانی شهر
جایگاه نظام کنترل داخلی در راهبردی نظام بانکی
نظارت بر موسسات عمومی

نقد و بررسی باستان شناختی آخرین دستاوردهای انسان شناسی پیش از تاریخ
تحلیل فقهی_ حقوقی ضمان اتلاف عمر و بررسی آراء امام خمینی (س) در قبال آن
سنجش کیفیت مکان های شهری با استفاده از تکنیک های سنجش از دور و GIS (منطقه مورد مطالعه: شهر تهران)
بررسی نظریه‌ی معناگرایی (ساختارگرایی و پساساختارگرایی) و دلالت‌های آن بر تعلیم و تربیت
رابطه بین عوامل جمعیت شناختی و سبکهای تفکر با میزان موفقیت کارکنان اداره کل امور مالیاتی غرب تهران در آزمون تعیین سطح
رابطه ویژگی های شخصیتی و سبک رهبری با رضایت شغلی مدیران مدارس شهرستان بهبهان
حمایت از ما | مشهدهاست
`

یادگیری ارادی و یادگیری اتفاقی






چکیده ندارد.
نمایه ها:
یادگیری |
یادگیری ارادی |
یادگیری تصادفی |
یادآوری |
روانشناسی |
بازشناسی |
بررسی تطبیقی |



 اين مطلب بدون دخالت انساني عينا از اين آدرس کپي شده و تمامي مسوليت آن با ناشر اصلي است.

برترین مطالب


بررسی و مقایسه نگرش دانشجویان مراکز تربیت معلم نسبت به رشته‌های مختلف تحصیلی و آینده شغلی خویش در استان کرمانشاه و شهرستان سنندج
مبانی و اندیشه‌های حدیثی و رجالی وحید بهبهانی (ره)
مطالعه تطبیقی انسان شناسی از دیدگاه برتراندراسل و خواجه نصیر الدین طوسی
بررسی رابطه بین سبک مدیریت مدیران زن وبروز خلاقیت معلمان مدارس ابتدایی دخترانه شهرستان همدان
بررسی عوامل موثر در پرخاشگری بین نوجوانان پسر دبیرستانهای شهرستان زنجان
بررسی تاثیر بهداشتیاران مدارس در تغییر رفتار و افزایش اطلاعات بهداشتی دانش‌آموزان

‏‎The proposition-based last letter cloze test as a measure of language proficiency‎‏
کاربرد نظریه "غریزه مرگ " فروید در اشعار دیلن تامس
بررسی رابطه میان وابستگی یا استقلال از میدان، جنسیت و سن و تاثیر آن بر بسندگی زبان خارجی در دانشجویان ایرانی
تاثیر یادداشت برداری بر یادگیری داستانهای کوتاه در دانشجویان متوسطه ایرانی
هنجاریابی فرم کوتاه پرسشنامه پنج عاملی نوین(NEO-FFI) و بررسی ساختار عاملی آن(تحلیل تائیدی) در بین دانشجویان علوم انسانی دانشگاههای تهران.
رویکردی ترکیبی به مطالعه دین در روزگار سخت و بند 22
*