جایگاه نظام کنترل داخلی در راهبردی نظام بانکی 



x

جایگاه نظام کنترل داخلی در راهبردی نظام بانکی



دگردیسی تفکیک قوا از مفهوم کلاسیک به مفهوم مدرن
بررسی وضعیت تغذیه ای ،ترکیب بدنی وبرخی از شاخص های آمادگی جسمانی وحرکتی تیم ملی دوومیدانی جانبازان ومعلولین بانوان ایران
بومی سازی و ناپیدایی مترجم
تاثیرپذیری خاوران نامه ابن حسام خوسفی از شاهنامه فردوسی
تئوری تحول عقد
اجتماعیات در دیوان بشارهالخوری

بررسی رمان جاده گرسنه اثر بن اکری در پرتو ریالیسم جادویی
نقد دیدگاه ها و روش سیاسی معاویه از منظر امام علی (علیه‌السلام)
نقش نظام ثبتی درپیشگیری از وقوع جرم
بررسی تطبیقی آثار وشرائط تهاتر در حقوق ائران واسناد بین المللی
بررسی محتوایی آثار منثور غنایی ازآغاز تا پایان قرن نهم هجری
ارتباط کیفیت زندگی مادران با میزان مهارت های اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان کم توان ذهنی
حمایت از ما | مشهدهاست
`

جایگاه نظام کنترل داخلی در راهبردی نظام بانکی






ادامه ی حیات اثر بخش هر سازمان مسلزم شناسایی، ارزیابی و مدیریت ریسک ها، شناسایی نارسایی ‏‎‎‏های نظام کنترل داخلی، ارزیابی، کارایی و اثر بخشی فعالیت ها ، و اطمینان یابی از رعایت الزامات و مقررات است.
نمایه ها:
نظام بانکی |
کنترل داخلی |
مدیریت ریسک |
هدف |
صنعت بانکداری |



 اين مطلب بدون دخالت انساني عينا از اين آدرس کپي شده و تمامي مسوليت آن با ناشر اصلي است.

برترین مطالب


بررسی تاریخ تحولات دیوان برید در حکومت های ایران پس از اسلام از قرن اول تا آغاز قرن نهم هجری
بررسی تطبیقی نسخه های شاهنامه (تا پایان داستان گشتاسب)
جنبه‌های روانی - اجتماعی اطاعت آزادانه و اطاعت اجباری
نحوه برخورد با مسکن غیررسمی نمونه مورد مطالعه پای کتها شیراز
معناشناسی و هویت ساختار در شعر نیما یوشیج
گزارشی از ‏‎"‎‏دوره بین‌المللی فعالیتهای اطلاعاتی پیشرفته در اتریش‏‎"‎‏

بررسی عوامل مرتبط با عدم گرایش دانش‌آموزان متوسطه به مطالعه کتابهای غیردرسی در شهرستان اهواز
بررسی آموزش و پرورش باز در انگلستان و کاربرد آن در آموزش ابتدائی ایران
بررسی خواص ضدمیکربی صبرزرد (Aloes) و عده‌ای از گیاهان عالی
بررسی تطبیقی سه رویکرد رجیو امیلیا(ایتالیا)، والدورف (آلمان) و بانک استریت (آمریکا) به منظور ارائه راهکارهایی برای آموزش و پرورش پیش از دبستا
سیره تربیتی پیامبر(ص ) و ائمه(ع)(معصومین علیه‌السلام)
بررسی نقاط قوت و ضعف امتحانات هماهنگ
*