رتبه بندی پروژه ها با استفاده از روش الکتر 



x

رتبه بندی پروژه ها با استفاده از روش الکتر



دگردیسی تفکیک قوا از مفهوم کلاسیک به مفهوم مدرن
بررسی وضعیت تغذیه ای ،ترکیب بدنی وبرخی از شاخص های آمادگی جسمانی وحرکتی تیم ملی دوومیدانی جانبازان ومعلولین بانوان ایران
بومی سازی و ناپیدایی مترجم
تاثیرپذیری خاوران نامه ابن حسام خوسفی از شاهنامه فردوسی
تئوری تحول عقد
اجتماعیات در دیوان بشارهالخوری

مسئولیت ناشی از اقدامات نیروهای حافظ صلح در حقوق بین الملل
بررسی رمان جاده گرسنه اثر بن اکری در پرتو ریالیسم جادویی
نقد دیدگاه ها و روش سیاسی معاویه از منظر امام علی (علیه‌السلام)
نقش نظام ثبتی درپیشگیری از وقوع جرم
بررسی تطبیقی آثار وشرائط تهاتر در حقوق ائران واسناد بین المللی
بررسی محتوایی آثار منثور غنایی ازآغاز تا پایان قرن نهم هجری
حمایت از ما | مشهدهاست
`

رتبه بندی پروژه ها با استفاده از روش الکتر






این مقاله با استفاده از روش الکتر نحوه استفاده حقیقی از پروژه ای برای نیروگاه شمالی شرکت برق نیوزلند را بررسی می کند. نتایج نشان می دهندکه روش الکتر بسادگی از سوی تصمیم گیرنده ها پذیرفته شده است، زیرا رتبه بندی آسان و محسوسی را فراهم می سازد.
نمایه ها:
رتبه بندی |
طرح |
روش الکتر |
شرکت برق نیوزلند |



 اين مطلب بدون دخالت انساني عينا از اين آدرس کپي شده و تمامي مسوليت آن با ناشر اصلي است.

برترین مطالب


یادگیری ارادی و یادگیری اتفاقی
استاندارد کردن پرسشنامه ارجحیت شخصی ادواردز
تحلیل مردم شناختی آداب و رسوم مردم کندلوس
بررسی تاریخ تحولات دیوان برید در حکومت های ایران پس از اسلام از قرن اول تا آغاز قرن نهم هجری
بررسی تطبیقی نسخه های شاهنامه (تا پایان داستان گشتاسب)
جنبه‌های روانی - اجتماعی اطاعت آزادانه و اطاعت اجباری

بررسی عوامل موثر در انگیزه انتخاب شغل معلمی از دیدگاه دبیران زن شاغل در مراکز دولتی پیش‌دانشگاهی
بررسی عوامل مرتبط با عدم گرایش دانش‌آموزان متوسطه به مطالعه کتابهای غیردرسی در شهرستان اهواز
بررسی آموزش و پرورش باز در انگلستان و کاربرد آن در آموزش ابتدائی ایران
بررسی خواص ضدمیکربی صبرزرد (Aloes) و عده‌ای از گیاهان عالی
بررسی تطبیقی سه رویکرد رجیو امیلیا(ایتالیا)، والدورف (آلمان) و بانک استریت (آمریکا) به منظور ارائه راهکارهایی برای آموزش و پرورش پیش از دبستا
سیره تربیتی پیامبر(ص ) و ائمه(ع)(معصومین علیه‌السلام)
*