حرکت ناو جنگی ایران به سمت امریکا تیتر یک فاکس نیوز 



x

حرکت ناو جنگی ایران به سمت امریکا تیتر یک فاکس نیوز



نیروی نظامی را کنار بگذاریم تا پیشرفت کنیم!/ در سال ۹۶ به انقلاب انتخاباتی نیازمندیم
اظهارات منفی حسن عباسی درباره ارتش
حقوقهای بالا درسپاه واقعیت ندارد
گامبیا جمهوری اسلامی شد !
حسن عباسی بازداشت شد
نتانیاهو:اصلاح طلبان سرمایه اسرائیل هستند!!؟؟

ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی
لطفا دیگر نگویید«مرگ بر آمریکا»!
آمریکا در حال فروپاشی است
ایا دین از سیاست باید جدا باشد؟ چرا؟!
آقای روحانی به عنوان هفتمین رئیس جمهور ایران انتخاب شد
ایران دوره شاه — ایران دوره كنونی
حمایت از ما | مشهدهاست
`

حرکت ناو جنگی ایران به سمت امریکا تیتر یک فاکس نیوز




حرکت ناو جنگی ایران به سمت امریکا تیتر یک فاکس نیوز
مشرق_ شبکه خبری فاکس‌نیوز آمریکا به طور ویژه به حرکت ناو جنگی ایران به سمت آب‌های ایالات متحده پرداخت.
این شبکه با استناد به اظهارات چند روز پیش امیر افشین رضائی حداد -فرمانده ناوگان شمال کشور- مبنی بر حرکت چند ناوگان دریایی ایران به سمت آب‌های آمریکا برای اولین بار، خبر داده که این ناوگان شامل ناوشکن سبلان و یک ناو بالگردبر و لجستیکی خارک است که در ماموریتی سه‌ماهه به سر می‌برند.
حرکت ناو جنگی ایران به سمت امریکا تیتر یک فاکس نیوز
در این ناوگان، علاوه بر ملوانان، تعداد 30 نفر از دانشجویان دانشکده افسری نیروی دریایی نیز برای گذراندن دوره آموزشی حضور دارند.
فاکس نیوز نوشته که هدف جمهوری اسلامی ایران از ارسال ناوگان دریایی خود به نزدیکی سواحل آمریکا، تلافی کردن اقدام مشابه ناوگان آمریکا در سال‌های اخیر است.





پ.ن:
اعزام ناوگروه ارتش ایران به سمت آمریکا +عکس و فیلم

02-10-2014


1:

فکر کنم اگر با ناو هماپیما بر همچین کاری رو انجام میدادند به "تلافی" نزدیک تر بود...آه یادم نبود ما ناو هواپیمابر نداریم:))

2:

بااین کوچولو ها رفتیم؟
اینا که خیلی کوچولوئه...
از اون گنده هاش بسازن بریم صفا..
هی دور بزنیم جلوشون کف کنن

3:

این قیافه ی سربازهای آمریکاییه که این به اصطلاح ناوها رو دیدن:
تازه کلیم تشکر میکنن از امرای نظامی ایران
که موجبات خنده وتفریح رو براشون فراهم کردیم

4:

دوستان شما که از بزرگی کوچک نشدید :) با شرایط ما، همین هم خیلی خوبه !

5:

موافقم دوسته عزیز

6:

یا حداقل با ناو یا ناوشکن! سبلان یک ناوچه انگلیسی خریداری شده در زمان شاه و خارک هم کشتی تدارکاتی (خریداری شده در همان دوره) است.


Iran calls these ships "destroyers" but they would be classed as a corvette or light Frigate by the reckoning of all other countries. There are no hard and fast rules in these matters, but a Frigate would typically be in the range of about 5,000 tons, and a destroyer would be upwards of 7,500 to 10,000 tons. The American DDG-1000 destroyers displace 14,000 tons.
Mowj Class



نوشته اصلي بوسيله Zemestani نمايش نوشته ها
دوستان شما که از بزرگی کوچک نشدید :) با شرایط ما، همین هم خیلی خوبه !
پس شما با بزرگنمایی بزرگ می شوید، احسنت.

7:

ما کاری نکردیم زحمتش رو فاکس نیوز کشید!

8:

اصلا نمیتونم درک کنم که چرا عده ای اینطور دولت و کشور خودشونو مسخره می کنن و خودشون به خودشون می خندن.واقعا زشت و ناپسنده
به هر حال شما عضوی هستید در این کشور و تحقیر کشوری که مال خودتونه چیزی جز خفت براتون نداره

مردم ما اگر بخوان به امید جوانانی چون شما باشند که خداحافظ ایران
کمی فکر کردن بد نیست

9:

مثلا چه کسی مسخره کشور خودش رو کرد؟

دوستان دارند کارهای بیهوده کسانی که اموال مملکت رو به باد میدند نقد میکنند

10:

با مروری بر پستها متوجه تفاوت نقد و تمسخر میشوید...اگر دوست داشته باشید که متوجه شوید

11:

فقط میگم
بدون شرح!


حرکت ناو جنگی ایران به سمت امریکا تیتر یک فاکس نیوز

12:

دوستانی که فکر میکنن ایالات متحده با نزدیک شدن
ناوهای ایرانی به سواحل امریکا از ناحیه ای دیگر نیش
خود را به ایران خواهد زد اشتباه میکنن ، انقدرها هم که
فکر میکنید برای امریکا مسأله ی مهمی نیست این موضوع
فعلا ناو های ایرانی برای ابراز وجود به سواحل اسرائیل و امریکا
میروند برای گفتنshut up از پشت بیسیم
ولی از طرفی هم کسانی از الفاظ کوچولو و فسقلی درباره ناوشکن های
ایرانی استفاده میکنند، باید بدانند که در روزگار نه چندان دور ایران هم ناوهای
هواپیما بری چون رونالد ریگان خواهد داشت.

حرکت ناو جنگی ایران به سمت امریکا تیتر یک فاکس نیوز
ناو هواپیما بر چین

ناوشکن جماران
حرکت ناو جنگی ایران به سمت امریکا تیتر یک فاکس نیوز

13:

گرامی پیشنهاد میکنم متن را کامل بخوانید
در ذهنتان تجزیه کنید و بعد نظریه ی فیثاغورثی
بدهید . قبلا از الطافتون کمال تشکر را دارم/.

14:

برادر devon !
حرف شما درست ولي نگاهي هم به اين مطلب بندازين ...

فروردین ماه 1367، در یک نبرد دریایی نابرابر با ارتش آمریکا، یکی از ناوشکن‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مورد حمله جنگنده‌های آمریکایی قرار گرفته و با اصابت یک فروند بمب هدایت شونده لیزری، از وسط دو نیم می‌شود.

دريادار رستگاري می گوید: من آن موقع افسر جوانی بودم. یادم هست تیم‌های زیادی از صنایع مختلف آوردند که «نظرشان این بود که باید تجهیزات ناوشکن تخلیه شود و آهن‌هایش را به کارخانه‌های ذوب فلز بدهیم.» اما باید درود فرستاد به پیشکسوتان ما در نیروی دریایی که گفتند ما این ناوشکن را می‌توانیم بازسازی کنیم.
در همان زمان بسیاری متعقد بودند کار از کار گذشته و این ناوشکن دیگر به هیچ عنوان قابل استفاده نخواهد بود، اما دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران نمی‌توانستند یگان قهرمان خود را به این راحتی ها کنار بگذارند.
آنها کار سخت و بزرگی را شروع کردند.
به گزارش فارس، با رهایی سبلان از خطر غرق شدن با وجود آسیب دیدن بدنه و تیر اصلی کشتی و رساندن آن به پایگاه، متخصصان دلاور و خط شکن نیروی دریایی ارتش اقدام به بازسازی آن با اتکا به توان داخلی کردند، اما کار به همین جا ختم نشد و سبلان در خط مقدم بهسازی و ارتقا نیز قرار گرفت.
سامانه های موشکی، انواع سامانه های هشداردهنده، فریب دهنده و سامانه های کمکی داخلی و سامانه های ارتباطی جدید در طی سالهای بعد بر روی آن نصب شده و سبلان را متفاوت از گذشته کرد.
حالا ناوشکن سبلان به آخرین سامانه‌های رزمی موجود تجهیز شده بود که یکی از آنها سامانه دوربرد دیده بانی و ردگیری اپتیکی است.
این نوع سامانه ها برای امور مختلفی چون دیده بانی، کشف و ردگیری اهداف متحرک و حتی رهگیری آنها طراحی می شوند. سامانه های اپتیکی یا بصری، با توجه به ماهیت متفاوت از سامانه های راداری، در شرایطی که محیط نبرد با جنگ الکترونیک تحت تأثیر باشد نیز به فعالیت خود ادامه می دهند.
امروز ناوشکن سبلان با گذشت 24 سال از آن نبرد تاریخی، به جایی رسیده است که علاوه بر انجام ماموریت‌های سرزمینی خود، در ماموریت‌های دوربرد و طولانی مدتی نظیر حضور در خلیج عدن نیز شرکت کرده و به گفته کارشناسان نیروی دریایی، این حضور موجب تعجب یگان‌های فرامنطقه‌ای گردیده که چطور سبلان توانسته است پس از آن صدمه شدید در سال 67، اینطور به انجام ماموریت های طولانی مدت بپردازد.
ناوشکن سبلان برای اولین بار در تاریخ نهم شهریور ماه 1388 و در قالب سومین ناوگروه اعزامی نداجا بود که به همراه ناو لجستیک خارک عازم خلیج عدن شد.
حرکت ناو جنگی ایران به سمت امریکا تیتر یک فاکس نیوز
شلیک موشک نور از عرشه سبلان در رزمایش ولایت 91
این ناوشکن (که حالا دیگر کلکسیونی تاریخی از دستاوردهای فنی برای نیروی دریایی ارتش محسوب می‌شود) در رزمایش اخیر این نیرو که با عنوان «رزمایش تخصصی ولایت 91» به مدت شش روز در گستره یک میلیون کیلومتر مربع از شرق تنگه هرمز تا مدار 18 درجه شمالی در اقیانوس هند برگزار شد، یکی دیگر از تست‌های مهم خود را در حوزه موشکی پشت سر گذاشت و با شلیک یک فروند موشک سطح به سطح نور، آمادگی خود برای حضور در نبردهای سنگین دریایی را بیش از پیش به رخ کشید.

15:

بله متوجهم چي مي فرماييد ولي من از شما فقط يك سوال پرسيدم
مطمئنا كساني كه تصميم به اعزام اين ناوگروه به طرف مرزهاي ابي آمريكا كرده اند اطلاعاتشون از همه ي شماها بيشتره ...
با تمسخر خود و كنايه زدن ها راه به جايي نمي ره

16:

نميشه در جايگاه خودمون نه توهم بزنيم و نه خود زني كنيم !؟

به هر حال ايران نه به خاطر نشان دادن قدرت و تكنولوي كه خواسته در مقابل عمليات نيروي دريايي امريكا در خليج فارس عكس العملي نشون داده باشه

17:

درود
با اینکه خیلی براتون احترام قائل هستم ولی کلأ این داستان shut up زاییده خیال بعضی از ....
و اصلا واقعیت نداره
حرکت ناو جنگی ایران به سمت امریکا تیتر یک فاکس نیوز

در ابتدا باید عرض کرد که اصولا الوند و سهند ناوچه هستند و هیچکدام ساخت ایران نیستند این ناوچه ها به همراه دو ناوچه دیگر پیش از انقلاب از انگلستان خریداری شده اند و با نامهای شخصیت های اساطیری ایران (سام، زال، رستم و فرامرز) به نیروی دریایی ارتش ایران پیوستند. طراحی این ناوچه‌ها به میانه‌های دهه ۱۹۶۰ تعلق دارد و مجهز به سلاح‌های آن دوران بودند پس از انقلاب نامهای آنها به دلایلی نامشخص به الوند، البرز، سبلان و سهند تغییر داده شد. ناوچه سهند در سال ۶۷ در جنگ نفت کش ها توسط حمله ایرکرافت نیروی دریایی امریکا غرق شد و ناوچه سبلان نیز با یک بمب هدایت لیزری از کار افتاد. بعدها این ناوچه تعمیر شد.
اسفند ۱۳۸۹ ناوچه الوند به همراه ناو تدارکاتی “خارک” از کانال سوئز گذشتند و در بندر لاذقیه سوریه پهلو گرفتند و به درخواست معرفی ناوهای اسراییلی پاسخی نداده است.
داستان تیرباران خدمه بی دفاع در قایق های نجات و پاسخ دندان شکن “Shut up” نیز فقط در همین پیج های فیس بوکی تکثیر شده اند.
همشهری آنلاین چندی پیش مصاحبه ای با فرمانده دوم ناوچه سهند کرده است که پس از غرق شدن آن نجات یافته است. در داستانی که این شاهد ماجرا تعریف می کند هیچ حرفی از این ادعای تیرباران خدمه نیست. وی تعریف می کند که پس از شلیک ناخواسته به سمت هواپیماهای شناسایی آمریکایی، نیروی دریایی آمریکا به روی ناوشکن سهند آتش می گشاید و آنها به دستور فرمانده، ناوچه را ترک می کنند:

“حالتی بود که انگار آتش می‌پاشیدند روی ناو بعد هم پاشنه ناوشکن را زدند که از وسط ترکید؛ یعنی از وسط ۲ قسمت شد. سینه کشتی کشید بالا و رفت پایین. کل قضیه ۸-۷ دقیقه بیشتر طول نکشید. حالا ما روی آبیم و داریم تماشا می‌کنیم با ۵۰-۴۰ تا مجروح.
چند ساعتی توی دریا بودیم تا یدک‌کش‌ها آمدند. شب شده بود. چراغ قوه انداختند و از روی آب جمعمان کردند. ناوشکن سهند هم که به کل رفته بود زیر آب. ما را برگرداندند. بیمارستان‌ها را آماده کرده بودند. همه بستری شدند. یک عده را هم بردند تهران.”


اینم منبع


18:

بنده به هیچ وجه عرض نکردم که این موضع حقیقت
دارد.

19:

بله..هنوز غرق شدن دو ناوچه ایرانی ها در خلیج فارس در اذهان همه باقی مونده...اگه یادم باشه ناوچه سهند رو آمریکایی با کل ملوان های ایرانی غرق کردن و ناوچه سبلان هم خیلی آسیب دید و تعدادی هم از ملوان ها اسیر امریکایی ها شدند..
خیلی جالبه با این تجهیزاتشون می خوان به جنگ ناو هواپیمابرهای غول پیکر برن...

20:

بعضی ها چقدر منفی نگر هستند ... این ها همون هایی هستند که وقتی ایران می خواست موشک بسازه گفتن ایران نمی تونه حتی آفتابه بسازه ... ! و همین طوری گفتن و گفتن تا رسیدن به پهباد ... این یکی رو دیگه اصلا فکر نمی کردن ایران بتونه بسازه ولی ساخت ... ناو هواپیمابر هم می سازه ان شاء الله ... به قول به نفر باید روزی برسه که تمام ابرقدرت های عالم جلوی ایران زانو بزنن ... اون روز نزدیکه ... البته برای بعضیها اصلا نشدنیه ... ولی ما رو با بعضی ها چکار .... بشینید فقط نگاه کنید .... اگر خواستید می تونید تشویق هم بکنید ... ! البته اگر وطنتون رو دوست دارید ... !

21:

یه چیز رو یادم رفت بگم : ما با تجهیزات خودمون به جنگ دشمن نمی ریم ... این رو توجه داشته باشید ... اگه مبنا تجهیزات بود ما باید بازنده ی جنگ تحمیلی می شدیم ...

22:

این حرکت یک حرکت استراتژیک است و اصولا قرار نیست فردا واشنگتون رو تسخیر کنیم !

این حرکت نتیجه این پیغام رو می رساند که ایران هم توانسته است و می تواند ناوگان خود را تا دورترین نقاط هدایت کرده و به مرز های ابی امریکا برسد

23:

این حرکت ایران لزوما مقابل به مثل با امریکا نیست، این براشت فاکس نیوز بود.
این نمایش توانمندی ایران در دریا است که میتونه مانور صلح باشه. دنیا باید پیشرفت ایران را بپذیرد. پیشرفت هم گام به گام اتفاق میوفته.

24:

خواهر پائیزان، کشتی که دو نیم شده باشد را نمی شود تا ساحل یدک کشید. مثل تایتانیک در قعر دریا دفن می شود.

25:

برادر devon
خب دو نيم سه نيم و الي آخر ... نصفه نيم !
شما بقيه ش رو هم مي خوندين ... هر چند كه رو دور باور نكردن ها افتادين ... ولي خب به هر حال شواهدي هست كه اثبات به تجهيزلاتي كنه كه ادعاشو دارند

26:

بزرگی ناو رابطه ی مستقیم دارد با بزرگی هدف !

27:

بزرگی ناو نشان از داشتن تجهیزات بسیار زیاد داره
البته رابطه مستقیم هم نداره چون با پیشرفت تکنولوژی اندازه ها کوچک میشه

28:

بستگی داره چه نگاهی به موضوع داشته باشیم. ایران هیچ وقت جنگ طلب و تجاوزگر نبوده اگر امریکا این رو باور کنه هم به خودش کمک کرده هم به ایران.
در ضمن امریکا هم ناوهای جنگیش رو برای تضمن صلح و برقراری امنیت به خلیج فارس میفرسته.

29:

بله متوجهم چي مي فرماييد ولي من از شما فقط يك سوال پرسيدم
مطمئنا كساني كه تصميم به اعزام اين ناوگروه به طرف مرزهاي ابي آمريكا كرده اند اطلاعاتشون از همه ي شماها بيشتره ...
با تمسخر خود و كنايه زدن ها راه به جايي نمي ره

30:

نميشه در جايگاه خودمون نه توهم بزنيم و نه خود زني كنيم !؟

به هر حال ايران نه به خاطر نشان دادن قدرت و تكنولوي كه خواسته در مقابل عمليات نيروي دريايي امريكا در خليج فارس عكس العملي نشون داده باشه

31:

درود
با اینکه خیلی براتون احترام قائل هستم ولی کلأ این داستان shut up زاییده خیال بعضی از ....
و اصلا واقعیت نداره
حرکت ناو جنگی ایران به سمت امریکا تیتر یک فاکس نیوز

در ابتدا باید عرض کرد که اصولا الوند و سهند ناوچه هستند و هیچکدام ساخت ایران نیستند این ناوچه ها به همراه دو ناوچه دیگر پیش از انقلاب از انگلستان خریداری شده اند و با نامهای شخصیت های اساطیری ایران (سام، زال، رستم و فرامرز) به نیروی دریایی ارتش ایران پیوستند. طراحی این ناوچه‌ها به میانه‌های دهه ۱۹۶۰ تعلق دارد و مجهز به سلاح‌های آن دوران بودند پس از انقلاب نامهای آنها به دلایلی نامشخص به الوند، البرز، سبلان و سهند تغییر داده شد. ناوچه سهند در سال ۶۷ در جنگ نفت کش ها توسط حمله ایرکرافت نیروی دریایی امریکا غرق شد و ناوچه سبلان نیز با یک بمب هدایت لیزری از کار افتاد. بعدها این ناوچه تعمیر شد.
اسفند ۱۳۸۹ ناوچه الوند به همراه ناو تدارکاتی “خارک” از کانال سوئز گذشتند و در بندر لاذقیه سوریه پهلو گرفتند و به درخواست معرفی ناوهای اسراییلی پاسخی نداده است.
داستان تیرباران خدمه بی دفاع در قایق های نجات و پاسخ دندان شکن “Shut up” نیز فقط در همین پیج های فیس بوکی تکثیر شده اند.
همشهری آنلاین چندی پیش مصاحبه ای با فرمانده دوم ناوچه سهند کرده است که پس از غرق شدن آن نجات یافته است. در داستانی که این شاهد ماجرا تعریف می کند هیچ حرفی از این ادعای تیرباران خدمه نیست. وی تعریف می کند که پس از شلیک ناخواسته به سمت هواپیماهای شناسایی آمریکایی، نیروی دریایی آمریکا به روی ناوشکن سهند آتش می گشاید و آنها به دستور فرمانده، ناوچه را ترک می کنند:

“حالتی بود که انگار آتش می‌پاشیدند روی ناو بعد هم پاشنه ناوشکن را زدند که از وسط ترکید؛ یعنی از وسط ۲ قسمت شد. سینه کشتی کشید بالا و رفت پایین. کل قضیه ۸-۷ دقیقه بیشتر طول نکشید. حالا ما روی آبیم و داریم تماشا می‌کنیم با ۵۰-۴۰ تا مجروح.
چند ساعتی توی دریا بودیم تا یدک‌کش‌ها آمدند. شب شده بود. چراغ قوه انداختند و از روی آب جمعمان کردند. ناوشکن سهند هم که به کل رفته بود زیر آب. ما را برگرداندند. بیمارستان‌ها را آماده کرده بودند. همه بستری شدند. یک عده را هم بردند تهران.”


اینم منبع


32:

بنده به هیچ وجه عرض نکردم که این موضع حقیقت
دارد.

33:

بله..هنوز غرق شدن دو ناوچه ایرانی ها در خلیج فارس در اذهان همه باقی مونده...اگه یادم باشه ناوچه سهند رو آمریکایی با کل ملوان های ایرانی غرق کردن و ناوچه سبلان هم خیلی آسیب دید و تعدادی هم از ملوان ها اسیر امریکایی ها شدند..
خیلی جالبه با این تجهیزاتشون می خوان به جنگ ناو هواپیمابرهای غول پیکر برن...

34:

بعضی ها چقدر منفی نگر هستند ... این ها همون هایی هستند که وقتی ایران می خواست موشک بسازه گفتن ایران نمی تونه حتی آفتابه بسازه ... ! و همین طوری گفتن و گفتن تا رسیدن به پهباد ... این یکی رو دیگه اصلا فکر نمی کردن ایران بتونه بسازه ولی ساخت ... ناو هواپیمابر هم می سازه ان شاء الله ... به قول به نفر باید روزی برسه که تمام ابرقدرت های عالم جلوی ایران زانو بزنن ... اون روز نزدیکه ... البته برای بعضیها اصلا نشدنیه ... ولی ما رو با بعضی ها چکار .... بشینید فقط نگاه کنید .... اگر خواستید می تونید تشویق هم بکنید ... ! البته اگر وطنتون رو دوست دارید ... !

35:

یه چیز رو یادم رفت بگم : ما با تجهیزات خودمون به جنگ دشمن نمی ریم ... این رو توجه داشته باشید ... اگه مبنا تجهیزات بود ما باید بازنده ی جنگ تحمیلی می شدیم ...

36:

این حرکت یک حرکت استراتژیک است و اصولا قرار نیست فردا واشنگتون رو تسخیر کنیم !

این حرکت نتیجه این پیغام رو می رساند که ایران هم توانسته است و می تواند ناوگان خود را تا دورترین نقاط هدایت کرده و به مرز های ابی امریکا برسد

37:

این حرکت ایران لزوما مقابل به مثل با امریکا نیست، این براشت فاکس نیوز بود.
این نمایش توانمندی ایران در دریا است که میتونه مانور صلح باشه. دنیا باید پیشرفت ایران را بپذیرد. پیشرفت هم گام به گام اتفاق میوفته.

38:

خواهر پائیزان، کشتی که دو نیم شده باشد را نمی شود تا ساحل یدک کشید. مثل تایتانیک در قعر دریا دفن می شود.

39:

برادر devon
خب دو نيم سه نيم و الي آخر ... نصفه نيم !
شما بقيه ش رو هم مي خوندين ... هر چند كه رو دور باور نكردن ها افتادين ... ولي خب به هر حال شواهدي هست كه اثبات به تجهيزلاتي كنه كه ادعاشو دارند

40:

بزرگی ناو رابطه ی مستقیم دارد با بزرگی هدف !

41:

بزرگی ناو نشان از داشتن تجهیزات بسیار زیاد داره
البته رابطه مستقیم هم نداره چون با پیشرفت تکنولوژی اندازه ها کوچک میشه

42:

بستگی داره چه نگاهی به موضوع داشته باشیم. ایران هیچ وقت جنگ طلب و تجاوزگر نبوده اگر امریکا این رو باور کنه هم به خودش کمک کرده هم به ایران.
در ضمن امریکا هم ناوهای جنگیش رو برای تضمن صلح و برقراری امنیت به خلیج فارس میفرسته.

43:

بله ما هم برای پیگیری اهداف خودمون وارد آب های امریکا شدیم که در پست های گذشته اشاره شد.
اما آنچه میتواند صلح را تضمین کند یا به مخاطره اندازد توانمند شدن کشورهاست و واکنش دیگر کشورها به آن است.

44:

درتایید فرمایش این تصویر ناوهای آینده نیروی دریایی امریکا هست

حرکت ناو جنگی ایران به سمت امریکا تیتر یک فاکس نیوز

45:

بله لازم نبود برای یک کشوری مانند آمریکا تجهیزات زیاد برده شود.
صرفا قایقی تفریحی آموزشی برای شاگردان نیروی دریایی ست.(اردوی علمی)

46:

این ناو خوف مستندش رو دیدم
علاوه بر اینکه نامرئی هست انچنان تکنولوژی داره که ادم حیرت میکنه چطوری ساخته شده

47:

خود گویی و خود خندی و خود مرد هنرمندی

48:

نظر لطفتونه!

49:

ایران داره توانمند میشه
راهش اثباتش هم همینه که انجام شده!

50:

سلام جناب زمستانی

فاکس نیوز به طور "ویژه" به ناو جنگی ایران میپردازد و براشون مهم بوده و باعث تاسف است که عده ای از هم وطنان این کار را کوچک میپندارند.......

51:

همچین حرکتی کوچکترین اهمیتی هم نداره
ناوچه های دیزلی ما با صد بار سوختگیری بعله هزار دور هم دور زمین میتونن بزنن
ولی چه کسی اهمیت میده
ناو های اتمی اونها اما اینطوری نیست

52:

توی این حرکت اخیر چه پیشرفتی مشاهده میکنید
بفرمایید بشمارید
1_....
2..
...

53:

شاید برای شما کوچکترین اهمیتی نداشته باشه ولی برای آمریکاییها مثل اینکه داشته........

54:


خیالتون راحت واسه اونها هم نداره
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از «رویترز»، یکی از مقامات دفاعی آمریکا روز یکشنبه، اعزام ناو ایران به اقیانوس اطلس را کم اهمیت جلو داد.

55:

متاسفم برای کسانی که خودشونو ایرانی میدونن
اما چاپلوسی و نوکری آمریکا از صحبتاشون پیداست
نه خودتون رو باور میکنید و نه کشورتون رو
آمریکا هم برای ادامه سلطه و اعمال تکبر و زورگویی خودش در جهان
خیلی به وجود چنین کسانی با چنین افکاری نیازمنده

56:

اتفاقا اینها از توان و قدرت نظامی ما و از همه مهمتر ایمان ما میترسند وگرنه یک لحظه هم از حمله به ایران دریغ نمیکردند

البته باید بهشون حق داد چون در جنگ تحمیلی فهمیدند با کی طرف هستند.......

این مقام آمریکایی هم اگه نمیگفت کم اهمیت است جای تعجب داشت!!

در ضمن کم اهمیت خواندن مقام آمریکایی چندان مهم نیست

اینکه یک هم وطن این اقدام را کم اهمیت بداند باعث تاسف است

57:

بله ما هم برای پیگیری اهداف خودمون وارد آب های امریکا شدیم که در پست های گذشته اشاره شد.
اما آنچه میتواند صلح را تضمین کند یا به مخاطره اندازد توانمند شدن کشورهاست و واکنش دیگر کشورها به آن است.

58:

درتایید فرمایش این تصویر ناوهای آینده نیروی دریایی امریکا هست

حرکت ناو جنگی ایران به سمت امریکا تیتر یک فاکس نیوز

59:

بله لازم نبود برای یک کشوری مانند آمریکا تجهیزات زیاد برده شود.
صرفا قایقی تفریحی آموزشی برای شاگردان نیروی دریایی ست.(اردوی علمی)

60:

این ناو خوف مستندش رو دیدم
علاوه بر اینکه نامرئی هست انچنان تکنولوژی داره که ادم حیرت میکنه چطوری ساخته شده

61:

خود گویی و خود خندی و خود مرد هنرمندی

62:

نظر لطفتونه!

63:

ایران داره توانمند میشه
راهش اثباتش هم همینه که انجام شده!

64:

سلام جناب زمستانی

فاکس نیوز به طور "ویژه" به ناو جنگی ایران میپردازد و براشون مهم بوده و باعث تاسف است که عده ای از هم وطنان این کار را کوچک میپندارند.......

65:

همچین حرکتی کوچکترین اهمیتی هم نداره
ناوچه های دیزلی ما با صد بار سوختگیری بعله هزار دور هم دور زمین میتونن بزنن
ولی چه کسی اهمیت میده
ناو های اتمی اونها اما اینطوری نیست

66:

توی این حرکت اخیر چه پیشرفتی مشاهده میکنید
بفرمایید بشمارید
1_....
2..
...

67:

شاید برای شما کوچکترین اهمیتی نداشته باشه ولی برای آمریکاییها مثل اینکه داشته........

68:


خیالتون راحت واسه اونها هم نداره
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از «رویترز»، یکی از مقامات دفاعی آمریکا روز یکشنبه، اعزام ناو ایران به اقیانوس اطلس را کم اهمیت جلو داد.

69:

متاسفم برای کسانی که خودشونو ایرانی میدونن
اما چاپلوسی و نوکری آمریکا از صحبتاشون پیداست
نه خودتون رو باور میکنید و نه کشورتون رو
آمریکا هم برای ادامه سلطه و اعمال تکبر و زورگویی خودش در جهان
خیلی به وجود چنین کسانی با چنین افکاری نیازمنده

70:

اتفاقا اینها از توان و قدرت نظامی ما و از همه مهمتر ایمان ما میترسند وگرنه یک لحظه هم از حمله به ایران دریغ نمیکردند

البته باید بهشون حق داد چون در جنگ تحمیلی فهمیدند با کی طرف هستند.......

این مقام آمریکایی هم اگه نمیگفت کم اهمیت است جای تعجب داشت!!

در ضمن کم اهمیت خواندن مقام آمریکایی چندان مهم نیست

اینکه یک هم وطن این اقدام را کم اهمیت بداند باعث تاسف است

71:


بیاید منطقی بحث کنیم
شما میگید از ایمان ما میترسند
اولا دلایلتون رو واسه این حرف بیارید و از روی احساس هم حرف نزنید

و دوما می فرمایید از قدرت نظامی ما میترسند این رو هم ثابت کنید

سوما می فرمایید در جنگ هم فهمیدند با کی طرف هستند این رو هم ثابت کنید
اینها سال 67 هم یه ناو ما رو زدند ما سریع جام زهرو نوشیدیم
حالا نمیدونم کی از کی حساب داره می بره

جناب روحانی امروز دیگه تقریبا به التماس افتاده بود واسه ورود شرکت های غربی
ایشون از اوضاع با خبر تره تا شما

72:

این شما هستید که منطقی نیستید و نفرت از نظام تمام وجودت را گرفته و نمیتونی خیلی چیزها را قبول کنی بعد میگی من از طریق عقل خودم فکر میکنم و تصمیم میگیرم نه چیز دیگر!!!!

یکی از دلایلم را در پست قبلی ام گفتم،از روی احساس هم نیست بلکه عقلانی است

وقتی ابر قدرت های جهان با تمام کمکهاشون نتوانستند آنطور که فکر میکردند طی مدت کوتاهی ایران را بگیرند و نظام را ساقط کنند این جنگ 8 سال به طول انجامید خود مشخص کننده ی پیروزی ایران بر غرب است......

همین کار روحانی هم برای ورود سرمایه گزارهای غربی به کشور هم باعث عصبانیت آمریکاییها شده و آنها سعی در جلوگیری از ورود سرمایه گزارها به ایران هستند.........

73:

به جا پرداختن به حاشیه ها که فقط واسه من خنده داره بحث اصلی رو پی بگیر و همونطور که گفتم
منظقی دلیل بیار
1_ واسه ترس از ایمانمون
2_ترس از قدرت نظامیمون

همین امریکا در جنگ بزرگترین کمک ها رو به ما کرد
استراتژی امریکا در جنگ 8 ساله هیچ وقت شکست ما نبوده فقط ضعیف شدنمون بوده که به این هدف هم نائل شد
همونقدر که شوروی سلاح های اشغالشو میداد به عراق
امریکا و اسراییلم به ما موشک تاو ضد تانک میدادند
جنگ نا برابر بود اما این اثبات کننده حرف های خنده دار شما نیست

74:

سامانه راداری ایجیس نیروی دریایی آمریکا به همراه موشکهای پدافند هوایی استاندارد که توانایی ساقط کردن ماهواره ها را نیز دارند و چند ده فروند شکاری سوپر هورنت و رادار پرنده هاوک آی به همراه زیردریایی های اتمی مسلح به انواع سیستم های سونار و موشکهای ضد کشتی و همچنین موشکهای کروز حمله به اهداف زمینی تام هاوک با برد 2500 کیلومتر به نظر شکست ناپذیر است اما هستند ملتها و افرادی که گول این ظاهر نیرومند را نخورده و به دنبال راه هایی برای نفوذ به این سد به ظاهر نفوذ ناپذیر گشته اند. مانند سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران که با پرنده بی سرنشین ابابیل اقدام به فیلم برداری از ناو هواپیمابر یو اس اس رونالد ریگان کرد و با پخش تصاویر مربوط به آن باعث بهت و تحسین در میان دشمنان و دوستان خود شد.
حرکت ناو جنگی ایران به سمت امریکا تیتر یک فاکس نیوز

75:


بله درست می فرمایید
امریکا که در ضمینه هواپیما های بدون سرنشین اصلا حرفی برای گفتن نداره
درود بر ابابیل و شما

76:

صدام حسین در تاریخ اول سپتامبر1990 (1369/6/10) طی مصاحبه ای که با شبکه ی تلویزیون فرانسه گفت:عراق برای حفظ منافع غرب با ایران می جنگید و اگر کشورش موفق نمیشد جلوی پیشروی نیروهای ایرانی را بگیرد،وضع کنونی غرب نامعلوم بود.

نویسنه ی کتاب ناگفته های "ناگفته های جنگ عراق با ایران" نیز در این زمینه می گوید:

دولت ریگان از نخستین ماههای سال 64 ، درهای فروش تکنولوژی بسیار پیشرفته آمریکایی را به روی عراقی ها کاملا باز کرد و حتی صدور تکنولوژی و کالاهایی که فروش آنها به شوروی و بلوک شرق ممنوع شده بود،برای عراق ممنوعیتی نداشت.

منبع:کنت تیمرمن ص 402

روزنامه ی واشنگتن پست نیز در آذر ماه 1369 با استناد به یک سند رسمی دولت آمریکا می نویسد:دولت آمریکا در پنج سال گذشته معادل یک و نیم میلیارد دلار تجهیزات الکترونیک،انواع ماشین آلات،دستگاه های حساس و کامپیوترهای فوق العاده قوی که در امر تولید سلاح های شیمیایی،موشکی و هسته ای نقش حساسی دارند به دولت عراق فروخته است.

یک بازرس کنگره آمریکا که مشغول بررسی عملکرد دولت آمریکا در قبال عراق است می گوید:دامنه و وسعت انواع تجهیزات و تکنولوژی های حساسی از طرف دولت آمریکا به عراق ارسال شده که آدم را شوکه می کند.

منبع:محسن صفری "ما اعتراف میکنیم" ص 78

-------------------------
این شما هستید که حرف های خنده دار میزنی

آمریکاییها هیچ وقت سعی بر براندازی نظام ایران را نداشتند و فقط میخواستند ما را ضعیف کنند!!!!!!!!!!

77:

بازم که زدی به حاشیه
بسیار خب لابد جوابی نداری دیگه

ایران کنترا

78:

قطعا داشته دارد و خواهد داشت
مادامی که شما هم قصد نابودی امریکا و اسراییل و صدور انقلاب رو داشته باشید
معامله برابری هست
عادلانس

اما توی جنگ قصد این کارو نداشت
مگر امریکایی ها احمق هستند که حریف صدام حسین رو نابود کنند که صدام حسین دشمن شماره 1 امریکا(کسی که بعد ضربه شصت امریکا رو نوش جان کرد) توی منطقه یکه تازی کنه


شما کلاه خودتونو قاضی کن

فکر کن دو تا دشمن داری
کدام یک از حالات زیر برای شما مفید تر هست
1_شکست دشمن شماره 1 و پیروزی دشمن شماره 2
2_شکست دشمن شماره 2 پیروزی دشمن شماره 1
3_درگیری دشمن شماره یک و دشمن شماره 2 و ضعیف شدن هر دو..

نه خدا وکیلی شما به عنوان یک انسان منطقی کدوم حالتو انتخاب میکنی ؟

79:

نوشته اصلي بوسيله mamad1 نمايش نوشته ها
همچین حرکتی کوچکترین اهمیتی هم نداره
ناوچه های دیزلی ما با صد بار سوختگیری بعله هزار دور هم دور زمین میتونن بزنن
ولی چه کسی اهمیت میده
ناو های اتمی اونها اما اینطوری نیست
دید من به این موضوع فنی نیست اطلاع زیادی در این مورد ندارم.
من از بعد رسانه ای به قضیه نگاه میکنم. دو اتفاق مهم افتاده
یکی اینکه ایران اولین بار است که پس از انقلاب ناوهاش رو به سمت مرزهای آبی امریکا حرکت داده.
دوم اینکه این موضوع و واکنش های مربوط به آن در رسانه های جهان از جمله فاکس نیوز که یک خبرگزاری دسته راستی امریکا است انعکاس پیدا کرده.
که یک برد رسانه ای است. از نظر من این ها به معنای پیشرفت است.

80:

دو ملتی که اکثره جمعیتشون هم شیعه هستند 8 سال...!!!با هم جنگیدند...چقدر طرین خسارت دیدند....که میشد ..با منابع اونا کشور رو اباد کرد....آمریکا بهترین گزینه رو انتخاب کرد...
راستی آمریکا به ایران هم سلاح فروخت در دروان جنگ ؟؟؟یا کذبه این خبر؟

81:

شکاف میان واقعیت و آرمان چندان است که هرگاه کسی واقعیت را به آرمان بفروشد به جای پایستن خویش راه نابودی را در پیش می گیرد- ماکیاولی

82:

سلام جیز خاصی نیست
تعدادشون از 30 نفر بیشتره 28 ناوگروه اعزامی ایرانه این

83:


با درود

فقط خواستم عرض كنم ...
بله
اين خبر كاملا واقعيت داره
اگر از يكي از افسران نيروي هوايي بپرسيد قطعا بهتون خواهد گفت: ما در چند نوبت از طريق واسطه هاي اسرائيلي قطعات و وسايل خيلي حساس هواپيماي اف-14 و موشكهاي فوق پيشرفته فونيكس رو از آمريكا البته با چندين برابر قيمت خريداري كرديم كه در توازن قوا و تقويت نيروي هوايي مون بي نهايت برامون اهميت داشت اونم درست در زماني كه در اين عرصه دست پايين رو داشتيم و فرانسه و روسيه با فروختن ميراژهاي پيشرفته اف-1 و موشكهاي پيشرفته هوا به هوا و همچنين نمونه هاي جديد ميگهاي 23 و 25 به عراق نيروي هوايي اون رو كاملا تقويت كرده بودند و اين خريدهاي نظامي فوق ارزشمند باز ما رو دوباره به دست بالا برگردوند و تونستيم در مقابل اين موج جديد حملات نيروي هوايي عراق با بتونيم با زدن چندين فروند هواپيماهاشون باز اقتدار هوايي رو از آن خودمون بكنيم....

براي آشنايي كامل با عملكرد نيروي هوايي ايران و مطلبيي كه عنوان كردين توصيه ميكنم مقاله (گربه هاي ايراني)مطالعه كنيد كه متاسفانه لينكي ازش ندارم ولي اگر در گوگل سرچش كنيد مطمئنا چيزي خواهيد يافت
موفق و پيروز و پاينده باشيد

84:

کاملا موافقم

85:



درست می فرماید
پیشرفت پله پله است

وقتی پله اول نابود شود دیگه نمیشه به پله 10 رسید


به قول یه بزرگی :
برای دویدن اول باید راه رفتن را اموخت


به جد می توانم بگویم کسانی هستند که مخالف راه رفتن ما هستند و انتظار هم دارند که بدویم !

86:

سوال من اینجاست
ایا شکم فقیری سیر شد با این کار ؟
تحریمامون کمتر شد؟
پراید هامون با کیفیت تر شدن؟
....؟
با یه چاقو واسه یه تانک خط نشون کشیدیم؟
کجای این کار عزت مندانه و قشنگ هست؟

از بعد رسانه ای
همونطور که خودتون فرمودید فاکس نیوز یه رسانه جمهوری خواه هست
با توجه به دولت دموکرات امریکاو رقابت همیشگی این دو حزب
این مدل اخبار بی ارزش و بی اهمیته. بیشتر رقابت حزبیه

87:


این ممکنه به این صورت باشه
نیروگاهی رو که فرانسوی ها باید زمان شاه می ساختند روس ها تکمیل کردند

ولی خب دانشمدان که کپی نیستند ؟

به قول اقای اوباما اگر می توانستم پیچ و مهره برنامه هسته ای ایران را باز کنم این کار را می کردم !
ولی خب نمیشه دیگه چه میشه کرد .

راه و رهبری به عهده مردم است
مردم بخواهند پیشرفت کنند هیچ کس نمی تواند مانع انان شود

دوم اینکه باور
وقتی نمی توانیم باور و ارمان خود را بر پیشرفت تمرکز دهیم و همیشه به فکر این هستیم که تا اخر جهان بدبخت خواهیم بود مسلما و از لحاظ علمی و روانشناسی تا اخر جهان بدبخت خواهیم بود .


البته مشکل مردم هم نیست
ارمان های 7000 ساله ما رو رومیان امروزی نابود کردند و کسی باید انان را احیا کند .


88:

بله
بله

89:

که چی بشه؟
هدف چیه؟
سودش چیه؟

90:



هدف اینکه ابرقدرت بشیم
به دوران شکوه و عظمت برگردیم
به دوران اقتدار

سودش اینکه مثل ملت روسیه و امریکا و فرانسه و المان کسی جرات نمی کنه تهدید کند - تحقیر کند - توهین کند - حمله کند و ...

سودش مانند سودی که امریکا تصاحب کرده است و فرقی ندارد

91:

مسائل رفاهی جای خود، اما ارتباطی با مسائل دفاعی نداره. سهم نظامی در بودجه کشورها مشخص و ثابت است که تضمین کننده امنیت و تمامیت ارضی است.
البته من هم موافق هزینه اضافی در این زمینه نیستم، خصوصا اینکه اولویت دولت روحانی حل مسائل از طریق صلح آمیز است.
به نکته خوبی در مورد سیاست رسانه ای فاکس نیوز اشاره کردید خصوصا اینکه بلافاصله نتیانیاهو این اقدام ایران رو به کاهش تحریم ها و غیره نسبت داد. اما این همه ماجرا نیست و پوشش این خبر در رسانه های مختلف در کنار توافق ژنو و ارائه تصویری میانه رو از روحانی میتونه کمک کنه ایران به شکل مثبت در عرصه جهانی ابراز وجود کنند.
تجربه چند ماه اخیر نشان داده هر جا نتانیاهو به مخالفت صریح برخاسته کار درستی انجام دادیم.
جام نیوز :: JamNews - واکنش نتانياهو به اعزام ناوهای ایرانی به آب های آمریکا

92:



نیروگاه بوشهر که تکمیل شده است و همین چند ماه پیش بود که اداره ان به نیرو های متخصص ایرانی واگذار شد

اگه قرار داد های جدید رو می گید بله هنوز کلنگش هم به زمین نخورده


برای رسیدن به موفقیت باید سختی کشید
برای اینکه قدرتمند شدن چه سختی هایی داره میشه به تاریخ امریکا و المان و فرانسه رجوع کرد

همین امریکا چقدر بحران تاحالا پشت سر گذاشته ؟
از بحران فجیع اقتصادی سال 1890 که عملا امریکا رو به سمت سقوط اقتصادی برد تا بحران کنونی این کشور


با این حال مدیران لایق هم تاثیر گذار است

هدف و ارمان باید کمالگرا باشد
اینکه بگیم هدفمان این است که سال 2020 بتوانیم اقتصاد برتر خاورمیانه باشیم اصلا به درد نمی خوره

ما سه راه داریم یا سه ارمان و هدف که باید یکی رو انتخاب کرد :
1- مانند کشور ها ژاپن و المان و فرانسه و امریکا پیشرفت کنیم و در مقابل سختی ها و بحران ها مقاومت کنیم مانند ملت های این کشور ها

2- در شرایط و وضع فعلی ثابت بمانیم و دیگر به فکر پیشرفت نباشیم

3- پسرفت کنیم و تا درجه کشور هایی مانند افغانستان و سومالی و سودان و کنیا تنزل کنیم



به نظر من رفاهی که در پیشرفت و توسعه وجود داره در ثابت ماندن و عقب گرد وجود ندارد
برای این حرفم هم دلیل دارم ان هم نگاهی کوتاه به زندگی و رفاه کشور های توسعه یافته نظیر المان و فرانسه

93:



این از مشکلات عمده بر سر راه پیشرفت است : نالایقی مدیران

حدود یک میلیون کیلومتر از مرز های ما توسط این مدیران به بیگانگان واگذار شد

دریای خزر هم همینطور بخش های مالکیت خود را به کشور هایی مانند اذربایجان و ترکمنستان و ... واگذار کردیم مخصوصا اذربایجانی که فتنه پان ترکیسم رو راه انداخت .

و مانند قرار داده های دارسی - 1933 و کنسرسیوم نفت و مصونیت قضایی و ...
حاصل 200 سال بی لیاقتی حاکمان بود .

مشکل ما اینکه ان هایی که واقعا به فکر مردم هستند کنار گذاشته ایم ( البته از 1357 این ملت هستند که رئیس جمهور و نمایندگان مجلس رو انتخاب می کنند و اگر انان خراب کردند مردم هم تقصیر کار می شوند )


به این حال به شخصه هنوز امید دارم مانند همه میهن دوستان ایرانی

94:

سلام. تمایلی به صحبت با شما ندارم. موفق باشید. راستی شما باهوش و انیشتین ما کند ذهن و عقب مونده ... ببخشید که در محضر شما گزافه گویی کردیم ... به بزرگی خودتون ببخشید.

95:

به ادامه ی گفت و گو بپردازید ... ترجیح می دهم با افرادی صحبت کنم که حداقل متوجه حرف بنده شده باشند ! موفق باشید./

96:

از چیزی دروغ بگویید که کسی در مورد آن نداند
متاسفانه بنده متوجه توهمات و خیال پردازی های شما نشده و نخواهم شد
پایدار باشید

97:


اولا من نگفتم پیشرفت کردیم بلکه گفتم خواهان توسعه مانند کشور المان هستیم

در مورد پسرفت که کاملا موافق شما هستم در همه چی پسرفت کردیم :
اقتصاد - فرهنگ - باور - زبان ( جدید هم که خیلی ها فارسی رو به صورت لاتین می نویسند ) - روحیه - فداکاری - هم وطن دوستی و...

کلا وضع ما خراب است

ولی میشه ساخت و دوباره ایران به پاخیزد
وضع بهتر از وضع المان 1945 است و میشه دوباره کشور رو ساخت با روحیه ملی و همدلی (که فعلا نداریم پس پیشرفت خبری نیست )


ولی فکر نکنم نیروگاه ها خیلی هم فرسوده باشد نیروگاه بوشهر که به کمک جنگنده های صدام در زمان جنگ به شدت تخریب شد و خیلی زمان نگذشته که دوباره باز سازی شد

98:



یعنی شما خواهان پیشرفت نیستید ؟
به زندگی در حقارت و بدبختی قانع هستید ؟

من که قانع نیستم و جاه طلب می باشم و به هیچ وجه نمی خواهد مانند ملت های بیچاره دیگر زندگی کنم .

برای شما هم اروزی دارم به زندگی که دوست داریم دست پیدا کنید ولی امید وارم نخواهید که مانند ملت های کنیا و سومالی زندگی کنید .

99:



درست می فرماید
پیشرفت پله پله است

وقتی پله اول نابود شود دیگه نمیشه به پله 10 رسید


به قول یه بزرگی :
برای دویدن اول باید راه رفتن را اموخت


به جد می توانم بگویم کسانی هستند که مخالف راه رفتن ما هستند و انتظار هم دارند که بدویم !

100:

سوال من اینجاست
ایا شکم فقیری سیر شد با این کار ؟
تحریمامون کمتر شد؟
پراید هامون با کیفیت تر شدن؟
....؟
با یه چاقو واسه یه تانک خط نشون کشیدیم؟
کجای این کار عزت مندانه و قشنگ هست؟

از بعد رسانه ای
همونطور که خودتون فرمودید فاکس نیوز یه رسانه جمهوری خواه هست
با توجه به دولت دموکرات امریکاو رقابت همیشگی این دو حزب
این مدل اخبار بی ارزش و بی اهمیته. بیشتر رقابت حزبیه

101:


این ممکنه به این صورت باشه
نیروگاهی رو که فرانسوی ها باید زمان شاه می ساختند روس ها تکمیل کردند

ولی خب دانشمدان که کپی نیستند ؟

به قول اقای اوباما اگر می توانستم پیچ و مهره برنامه هسته ای ایران را باز کنم این کار را می کردم !
ولی خب نمیشه دیگه چه میشه کرد .

راه و رهبری به عهده مردم است
مردم بخواهند پیشرفت کنند هیچ کس نمی تواند مانع انان شود

دوم اینکه باور
وقتی نمی توانیم باور و ارمان خود را بر پیشرفت تمرکز دهیم و همیشه به فکر این هستیم که تا اخر جهان بدبخت خواهیم بود مسلما و از لحاظ علمی و روانشناسی تا اخر جهان بدبخت خواهیم بود .


البته مشکل مردم هم نیست
ارمان های 7000 ساله ما رو رومیان امروزی نابود کردند و کسی باید انان را احیا کند .


102:

بله
بله

103:

که چی بشه؟
هدف چیه؟
سودش چیه؟

104:



هدف اینکه ابرقدرت بشیم
به دوران شکوه و عظمت برگردیم
به دوران اقتدار

سودش اینکه مثل ملت روسیه و امریکا و فرانسه و المان کسی جرات نمی کنه تهدید کند - تحقیر کند - توهین کند - حمله کند و ...

سودش مانند سودی که امریکا تصاحب کرده است و فرقی ندارد

105:

مسائل رفاهی جای خود، اما ارتباطی با مسائل دفاعی نداره. سهم نظامی در بودجه کشورها مشخص و ثابت است که تضمین کننده امنیت و تمامیت ارضی است.
البته من هم موافق هزینه اضافی در این زمینه نیستم، خصوصا اینکه اولویت دولت روحانی حل مسائل از طریق صلح آمیز است.
به نکته خوبی در مورد سیاست رسانه ای فاکس نیوز اشاره کردید خصوصا اینکه بلافاصله نتیانیاهو این اقدام ایران رو به کاهش تحریم ها و غیره نسبت داد. اما این همه ماجرا نیست و پوشش این خبر در رسانه های مختلف در کنار توافق ژنو و ارائه تصویری میانه رو از روحانی میتونه کمک کنه ایران به شکل مثبت در عرصه جهانی ابراز وجود کنند.
تجربه چند ماه اخیر نشان داده هر جا نتانیاهو به مخالفت صریح برخاسته کار درستی انجام دادیم.
جام نیوز :: JamNews - واکنش نتانياهو به اعزام ناوهای ایرانی به آب های آمریکا

106:



نیروگاه بوشهر که تکمیل شده است و همین چند ماه پیش بود که اداره ان به نیرو های متخصص ایرانی واگذار شد

اگه قرار داد های جدید رو می گید بله هنوز کلنگش هم به زمین نخورده


برای رسیدن به موفقیت باید سختی کشید
برای اینکه قدرتمند شدن چه سختی هایی داره میشه به تاریخ امریکا و المان و فرانسه رجوع کرد

همین امریکا چقدر بحران تاحالا پشت سر گذاشته ؟
از بحران فجیع اقتصادی سال 1890 که عملا امریکا رو به سمت سقوط اقتصادی برد تا بحران کنونی این کشور


با این حال مدیران لایق هم تاثیر گذار است

هدف و ارمان باید کمالگرا باشد
اینکه بگیم هدفمان این است که سال 2020 بتوانیم اقتصاد برتر خاورمیانه باشیم اصلا به درد نمی خوره

ما سه راه داریم یا سه ارمان و هدف که باید یکی رو انتخاب کرد :
1- مانند کشور ها ژاپن و المان و فرانسه و امریکا پیشرفت کنیم و در مقابل سختی ها و بحران ها مقاومت کنیم مانند ملت های این کشور ها

2- در شرایط و وضع فعلی ثابت بمانیم و دیگر به فکر پیشرفت نباشیم

3- پسرفت کنیم و تا درجه کشور هایی مانند افغانستان و سومالی و سودان و کنیا تنزل کنیم



به نظر من رفاهی که در پیشرفت و توسعه وجود داره در ثابت ماندن و عقب گرد وجود ندارد
برای این حرفم هم دلیل دارم ان هم نگاهی کوتاه به زندگی و رفاه کشور های توسعه یافته نظیر المان و فرانسه

107:



این از مشکلات عمده بر سر راه پیشرفت است : نالایقی مدیران

حدود یک میلیون کیلومتر از مرز های ما توسط این مدیران به بیگانگان واگذار شد

دریای خزر هم همینطور بخش های مالکیت خود را به کشور هایی مانند اذربایجان و ترکمنستان و ... واگذار کردیم مخصوصا اذربایجانی که فتنه پان ترکیسم رو راه انداخت .

و مانند قرار داده های دارسی - 1933 و کنسرسیوم نفت و مصونیت قضایی و ...
حاصل 200 سال بی لیاقتی حاکمان بود .

مشکل ما اینکه ان هایی که واقعا به فکر مردم هستند کنار گذاشته ایم ( البته از 1357 این ملت هستند که رئیس جمهور و نمایندگان مجلس رو انتخاب می کنند و اگر انان خراب کردند مردم هم تقصیر کار می شوند )


به این حال به شخصه هنوز امید دارم مانند همه میهن دوستان ایرانی

108:

سلام. تمایلی به صحبت با شما ندارم. موفق باشید. راستی شما باهوش و انیشتین ما کند ذهن و عقب مونده ... ببخشید که در محضر شما گزافه گویی کردیم ... به بزرگی خودتون ببخشید.

109:

به ادامه ی گفت و گو بپردازید ... ترجیح می دهم با افرادی صحبت کنم که حداقل متوجه حرف بنده شده باشند ! موفق باشید./

110:

از چیزی دروغ بگویید که کسی در مورد آن نداند
متاسفانه بنده متوجه توهمات و خیال پردازی های شما نشده و نخواهم شد
پایدار باشید

111:


اولا من نگفتم پیشرفت کردیم بلکه گفتم خواهان توسعه مانند کشور المان هستیم

در مورد پسرفت که کاملا موافق شما هستم در همه چی پسرفت کردیم :
اقتصاد - فرهنگ - باور - زبان ( جدید هم که خیلی ها فارسی رو به صورت لاتین می نویسند ) - روحیه - فداکاری - هم وطن دوستی و...

کلا وضع ما خراب است

ولی میشه ساخت و دوباره ایران به پاخیزد
وضع بهتر از وضع المان 1945 است و میشه دوباره کشور رو ساخت با روحیه ملی و همدلی (که فعلا نداریم پس پیشرفت خبری نیست )


ولی فکر نکنم نیروگاه ها خیلی هم فرسوده باشد نیروگاه بوشهر که به کمک جنگنده های صدام در زمان جنگ به شدت تخریب شد و خیلی زمان نگذشته که دوباره باز سازی شد

112:



یعنی شما خواهان پیشرفت نیستید ؟
به زندگی در حقارت و بدبختی قانع هستید ؟

من که قانع نیستم و جاه طلب می باشم و به هیچ وجه نمی خواهد مانند ملت های بیچاره دیگر زندگی کنم .

برای شما هم اروزی دارم به زندگی که دوست داریم دست پیدا کنید ولی امید وارم نخواهید که مانند ملت های کنیا و سومالی زندگی کنید .

113:

میشه به دسته هایه مختلفی تقسیمشون کرد...
یه عده شاید دلسوزند...و از روی دلسوزی
یه عده مغرض و از روی کینه که دارند...

114:

سیاست چماغ و هویج
هر هویجی چماغ می خواهد. هر چماغی هم هویج می خواهد.
سیاست هویجی مورد نظر شما محکوم به شکست است.

115:

متاسفانه در سی سال گذشته توجه چندانی به ارتش نشده و بیشتر تلاش ها برای تجهیز و قدرتمند سازی سپاه بوده.
همین می شود که ارتش باید ناوچه ای کهنه را برای نمایاندن قدرتش به اب بندازد.

116:

قطعا نمیتواند با قدرت دریائی امریکا قابل مقایسه باشد
اینقدر آمریکا آمریکا نکنید. آمریکا و قدرت دریایی و..... همه اش کشک است(تا زمانی که خلافش اثبات شود)
قدرت دریایی آمریکا هم کپی قدرت دریایی رژیم منفور صهیونیستی است که ناو جنگی اش توسط حزب الله تکه تکه شد!!!
شما در کدام جنگ واقعی که کشور مقابل قدرت تدافعی و پدافندی داشته دیده اید این تجهیزات نظامی آمریکا که از مغز پادشاه عربستان گرفته تا صدر اعظم آلمان را شستشو داده که تصور کنند با چه قدرت بی شاخ و دمی طرف هستند به سود آمریکا بوده باشد؟
همین جنگنده f-35 در کدام جنگ واقعی شرکت کرده؟؟؟؟؟؟؟ که تصور میکنید شکست ناپذیر است؟؟
قدرت آمریکا بیشتر در فیلم های هالیوودی و شستشوی مغزهای مردم دنیا به نفع خود است تا قدرتی واقعی
عراق و افغانستان>> کدامیک سیستم دفاع هوایی درست و حسابی داشتند؟؟؟؟؟
وقتی آمریکا مثلا با روسیه و چین و فرانسه وانگلیس جنگید و پیروز شد آن وقت بگویید واقعا قدرت نظامی است وگرنه همه این داستان ها کشک است.
ناو های آمریکایی طی فیلمی که در همین هم میهن قرار دادم به راحتی توسط پهپاد های سپاه فیلم برداری شدند و ناو آمریکایی هیچ غلطی نتوانست بکند.
تانک مرکاوا که صهیونیست ها معتقد به بی نظیر بودن آن بودند توسط حزب الله دود شد رفت هوا
ناو جنگی شان در برابر موشک حزب الله رفت به اعماق دریا!!

تا آمریکا در جنگی واقعی شرکت نکند قدرت نظامی اش و نمیدونم f-22 و 35 و ناو هایش به درد همان فیلم های هالیوودی میخورد نه بیشتر

117:

متاسفانه یک عده ای بقای خود را دراستفاده از چماق میدانند واگر چماق را از دستشان بگیرید هویت خود را ازدست میدهند ...چماق نماد هویت آنان است .که هم دوستان را دلزده میکند وهم دشمنان را جریحه دار!واز آنجائیکه این چماقک ها درمقابل چماقدار بزرگ کارائی ندارد دراین میان تاوان این چماق کشی برعقبه آن (ملت ) باید بدهد ...
زمانیکه چماقدرا بزرگ عزم وجزم کرده است که چماق خود را غلاف کند دلیلی برای نمایش چماق کوچک نیست .مگراینکه ....

118:

بانو
اگر شما میخواهید با توهمات خود زندگی کنید بنده اصراری ندارم اینکه امریکا یک ابرقدرت است را تنها درفیلمهای هالیودی نمیتوان دید این ادعای جهانی است بهتره یه خورده با واقعیتها آشنا بشوید همین ماشین نظامی صدام که ما تنها درمدت هشت سال جنگ توانستیم تنها مناطق اشغالی را ازدستش بگیریم واگر به موقع قرارداد صلح را امضا نمیکردیم با تجهیراتی که خرید کرده بود به احتمال قوی مسئله فرق میکرد اما همین ماشین جنگی صدام که درمنطقه برای خودش ابهتی داشت درمقابل هجوم نظامی امریکا زمینگیر شد وتقریبا بدون مقاومت شکست خورد ...
البته این سخنان من وحتی اذعان به قدرت نظامی امریکا چیزی از قلدری آن قدرت کم نمیکند وبه معنی تسلیم درمقابل آن نیست بلکه اشتباه استراتژی درمقابله با آن قدرت است ...
درعین حالیکه نباید از پیشرفت های نظامی ایران چشم پوشید اما ایران دراین عرصه درابتدای راه است تا خود را بعنوان یک ابرقدرت به نمایش بگذارد واز نظر نظامی توان مقابله با امریکا را داشته باشد ...
شما متوجه نیستید این رفتار شما واین توهماتتان آب به جوی دشمن میریزد وکشور را درمسیر یک جنگ ناخواسته قرار میدهد که خساراتهای جانی ومالی فراوانی به کشور میتواند وارد کند ..
وحتی گام درنهادن درمسیر رقابت تسلیحاتی منابع مالی بسیار عظیمی را به کشور تحمیل کند وتاوان آن را طبقات فرودست میدهند
به نظرم شما زیاد فیلم های هالیودی را نگاه کرده اید وتضور آرنولد گونه دارید که رویین تنانه به نیرد ماشین جنگی امریکا میروید وبه سادگی آنها را نابود میکنید ...
جنگ چیز نفرت انگیزی است وکسانیکه دراین مسیر تلاش میکنند دشمنان انسانیت هستند بنابراین این همه برطبل جنگ نکوبید ...
اگر واقعا حس استقلال طلبانه ای دارید وخواهان نابودی امپریالیسم ، راه های منطقی ودرست .کم هزینه تر دیگری هم هست بدانها تمرکز کنید

119:

کاری به بحث ندارم فقط یک سوال پیش امد ، اینکه : ما بعد از جنگ با اعراب عراق دیگر در هیچ جنگ دیگری نداشتیم / پس تسلیحاتی که از آن زمان تا کنون ساختیم هیچ اعتباری بهشان نیست که در جنگ واقعی کار امد باشند و قابل اتکا درست مثل اف 35 امریکا.

اینطور باشد که کویت باید چند روزه بر ایران تسلط پیدا کند.

120:

جنگ چیز نفرت انگیزی است وکسانیکه دراین مسیر تلاش میکنند دشمنان انسانیت هستند
این شعارها را چرا برای من می نویسید؟؟ هر وقت در جملات من پیدا کردید که گفتم بریم بجنگیم اونوقت شما بیا بگو جنگ بد است و فلان است و بر خلاف انسانیت و....
من در تمام نوشته هایم جمله ای پیدا نکردم که گفته باشم برویم بجنگیم
من گفتن آمریکا قدرت نظامی اش هنوز به جلسه امتحان واقعی نرسیده است.

121:

سفسطه تو هم بدی
پرسش در مورد قدرت آمریکا بیان شد نه اینکه ما هم در جنگ بودیم یا نه
در واقع بحث راجع به قدرت پوشالی آمریکا بود که مدعی بودند فوق العاده است.

همین موشک فجر 5 که جز ساده ترین موشک های ما هست از گنبد آهنین !! اسرائیل هم عبور کرد و فیلمش هم در اینترنت موجود است و لحظه برخوردش با برجی در شهر
یا پهپاد ساخت ایران تا 20 کیلومتری دیمونا (مرکز هسته ای صهیون) رسید. (همین چند وقت پیش)

122:

پندار خیال باطل
بنده سوالی برایم پیش امد و پرسیدم . همانطور که فجر ما از کنبد اهنی گذر می کند موشک های قاره پیمای انها ها هم از اقیانوس .
چطور اف 4 امریکایی اسمان را تسخیر می کند{ چون در دست ماست} ولی اف 35 نمی تواند فاتح اسمان باشد.
گرامی دست کم گرفتن دشمن بزرگترین ضربه به خویشتن ست.

123:

چه کسی دشمن را دست کم گرفت؟
من فارسی صحبت میکنم! و به شما گفتم قدرت نظامی آمریکا آن چیزی نیست که در ذهن شما ساخته شده است. نگفتم که اگر موزامبیک به آمریکا حمله کند آن را فتح میکند.
باز هم متوجه نشدید بیشتر توضیح دهم؟

124:

هیچ کشوری همه اون چیزی که داره رو
نمایش نمیده
امریکا هم همینطوره
ایران هم همینطوره

از سوی دیگه امریکا توی جنگ های زیادی خودشو نشون داده و قدرتشو اثبات کرده
امریکا برنده یه جنگ جهانی بوده
چرا فکر میکنی اون چیزی که ما داریم از امریکا می بینیم یه تصویر واقعی نیست
در حالی که همه میدونن چیزای پشت پرده قطعا پیشرفته تر و مخوف تره

عاقلانه و منطقی بحث کنید
دید مقایسه ای اینجا بدرد میخوره
مقایسه کنید

125:

اغلب مشاهده میکنم که شما علاقه مندانه پیشرفت های نظامی ایران را بزرگ نمائی میکنید واز عبارت های پرطمطراق استفاده کرده واین باور کاذب را ایجاد میکنید که قدرت نظامی امریکا هیچ پنداریم وایران را یک ابرقدرت نظامی تصور کنیم وبا عبور پهباد ایران و... تصور کنید که فاتح جنگ تسلیحاتی هستیم وعنقریب دشمن امریکائی را به زانو درخواهیم آورد واینکه امریکا بخاطر همین چند نمونه از درگیر شدن نظامی با ایران ترسیده است ...
قدری سرتان را از خیالبافی بیرون بیاورید ونگاهی درست به این مسائل بیافکنید ...
سابقه ایران درامر ساخت سلاح بعد از پایان جنگ جدیت گرفت وتلاش مضاعفی را آغاز نمود تا به تکنولوژی تولید سلاح دست یابد ودرمسیری گام نهاد که امریکا بیش از صد سال پیش دراین مسیر حرکت میکند ودرواقع آخرین تکنولوژی این صنعت را درانحصار خود دارد وبا کمک رصد های ماهواره ای قدرت خود را تکمیل وبه جهانیان دیکته میکند ...
شما اگر به الفبای مسائل نظامی آگاه باشید وحتی جنگ علیه عراق را مرور کنید خواهید دانست که برای دقت استفاده از موشک وبسیاری از عملیات نظامی استفاده از امکانات ماهواره ای ضرورت دارد و...
درعین حال قدرت نظامی امریکا را در هم پیمانان نظامی اش (ناتو ) نیر مرور کنید وقدرت این کشور درتجمیع جهانی برای اقناع حمله به ایران را نیز درنظر بگیرید ( دراین تحریم همه جانبه وبستن منافذ اقتصادی وهمراه کردن اغلب کشورهای جهان باید درس خوبی به شما داده باشد )...بنابراین اگر جنگی رخ بدهد ایران باید با اعلب قدرت های نظامی مقابله کند وتصور کنید این جنگی که قرار است اتفاق بیافتد چقدر از مردم بیگناه کشور باید قربانی امر شوند ...
بنابراین حرکت به سمت درگیری نظامی حماقت محض است وبه صدا درآوردن شیپور جنگ خیانت وجنایتی بیش نیست وکسانیکه دراین مسیر گام برمیدارند دراصل تمامیت کشور را به قتلگاه می کشانند ...
بنابراین شما ندانسته با القای این توهمات فریبنده از قدرت نظامی ایران وضعیف نشان دادن دشمنی چون امریکا آب به آسیاب جنگ طلبان میریزید وکشور را به سمت نابودی میکشانید ...
عقل سلیم حکم میکند ایران باید درمسیری حرکت کند که ازهرگونه درگیری نظامی اجتناب شود زیرا دراین جنگ اغلب جنگ طلبان به پناهگاه های امن خواهند خزید واین مردم بینوا هستند که گوشت دم توپ خواهند شد ...
دراین مسیر غرور کاذب را نیز فراموش کنید وواقع بینی را پیشه کنید واز غلیان احساسات بیخودی جلوگیری کنید وراه های بهتری برای مقابله با امریکا را جستجو کنید این راه رفته را کشورهای قدرتمند تر از ایران همچون شوروی آزمودند اما کشورهای شکست خورده ای چون آلمان وژاپن از همین خرابه های جنگ ،اقتصادی شکوفا ومستحکی ساخته اند که هم ملت را دررفاه وآسایش زندگی میکنند وهم وزنه مهمی دردنیای امروزی هستند وبه جای اهتمام به ساخت سلاح وهدر دادن منابع مالی دربخش های اقتصادی سرمایه گذاری کردند واکنون ژاپن میتواند با قدرت اعلام کند که خانه ای نیست که وسایل ساخت ژاپن درآنجا حضور نیابد واینگونه حضورش را درکنار ما رقم میزند ...
بنابراین توصیه میکنم قدری دراین شیوه خود تجدید نظر کنید باز مصلحت از آن خودتان است

126:


درواقع آخرین تکنولوژی این صنعت را درانحصار خود دارد وبا کمک رصد های ماهواره ای قدرت خود را تکمیل وبه جهانیان دیکته میکند ...
شما اگر به الفبای مسائل نظامی آگاه باشید وحتی جنگ علیه عراق را مرور کنید خواهید دانست که برای دقت استفاده از موشک وبسیاری از عملیات نظامی استفاده از امکانات ماهواره ای ضرورت دارد و...
کشک است
این سخنان سردار صفوی را در سال 2006 ببینید>>
سردار صفوی و توضیحاتی در مورد موشک های ایران

به گزارش مشرق به نقل از فارس، روزنامه آمریکایی کریستین ساینس مانیتور در گزارشی که به نحوه دست یافتن ایران به پهپاد RQ170 اختصاص داشت نکاتی را در خصوص توانمندی‌های ناشناخته جمهوری اسلامی ایران در حوزه جنگ الکترونیک فاش کرد.

بنابراین گزارش، منابع اطلاعاتی اروپایی که ساینس مانیتور نامی از آنها نبرده است گفته‌اند که ایران توانسته است با تاباندن اشعه لیزر یک ماهواره جاسوسی آمریکایی را از کار بیندازد. این توانمندی غربی‌ها را به شدت دچار تعجب کرد.

تاکنون تنها یک کشور دیگر از توانمندی چنین کاری برخوردار بوده است
منبع: ایران یک ماهواره جاسوسی آمریکا را کور کرد

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران به نقل از ايران هسته اي ، این خبر را نخستین بار دودی کوهن در روز یکشنبه 27 آذر 1390 (18 دسامبر 2011) در وب سایت روزنامه اسراییلی یدیعوت آحارنوت فاش کرد.
کوهن نوشت: «منابع اطلاعاتی در اروپا اعلام کردند ایران با هدف گیری لیزری دقیق یک ماهواره جاسوسی امریکا آن را کور کرده است».
وی ادامه داد: «این اقدام ایران، غرب را شوکه کرده است».
یک مسئول آمریکایی به این روزنامه گفت: «اگر ایرانی ها تجهیزات پیشرفته ایجاد اختلال ماهواره ای را به دست آورده باشند این بدان معنا است که بسیاری از ماهواره های دیگر نیز در معرض خطر هستند».
یک منبع اطلاعاتی اروپا ادعا کرد ایران با کور کردن یک ماهواره جاسوسی آمریکا، غرب را شوکه کرد. ایران در رویدادی که هیچ گاه تاکنون مشاهده نشده بود با هدفگیری کاملا دقیق لیزر، ماهواره جاسوسی امریکا را کور کرده است.
بنا بر گزارش یدیعوت آحارنوت، رسا نه های امریکایی نوشتند این رویداد می تواند حاکی از آن باشد که ایرانی ها با موفقیت به فناوری ایجاد اختلال ماهواره ای دست یافته و توانسته اند توانمندی های ناوبری ماهواره های امریکا را ردگیری کنند.

127:



اوهههههههههههههه
کف مرتب واسه شما و دوستانتون به خاطر سرقت هواپیمای پیشرفته دشمن به وسیله نکنولوژی های چینی و روسی
و این همه افتخار واسه سرقت

سلاح هاي ممنوعه آمريكا
گفته ها و نا گفته هايي از هارپ تا بمب جنسي!


من نمیدونم فاز شما چیه!!!!

128:

شما هی کشک بکارید وبادمجان درو کنید ...
ماکلی وقت صرف کردیم برایتان شاهنامه خواندیم اما هنوز شما میگوئید رستم ...
کسانیکه به مانند آتش بیاران معرکه هی توی طبل توخالی خود مینوازید وحیات وماهیت وجودی شان در به راه انداختن جنگ خلاصه میشود درطول تاریخ روسیاه بودند ...
شما هیچ درک روشنی از ماهیت جنگ ندارید ویقین داشته باشید اگر دولتمردان ایران چون شما به قدرت نظامی خود اطمینان داشتند ومیدانستند که پیروز جنگ با امریکا خواهند بود لحظه ای درنگ نمیکردند زیرا جنگ با شیطان بزرگ وظیفه شرعی است .درنگ درآن جایز نیست واگر کمی تاقسمتی دقت کنید اینگونه به استقبال آشتی با امریکا نمی شتافتند ...
امیدوارم روزی از این توهمات ورویاپردازی خود بیدار شوید و...
ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــ
این جمله آموزنده را از لینکی که محمد عزیز گذاشته بودند ...
اگر خوب درک کنید مفهوم سخن را میرساند وبس ...
.. و ای کاش انسان به جای ساخت سلاح های عجیب و غریب ، درخت دوستی می نشاند!



129:

از سوی دیگه امریکا توی جنگ های زیادی خودشو نشون داده و قدرتشو اثبات کرده
امریکا برنده یه جنگ جهانی بوده
جنگ های امروزی با آن جنگ ها متفاوت است.من از امروز سخن میگویم، از جنگ های جدید.

دید مقایسه ای اینجا بدرد میخوره
من دنبال مقایسه نیستم. گفتند آمریکا فوق العاده است من هم گفتم نه آنقدر که شما تصور میکنید و مثال زدم از پروژه گنبد آهنین که با ثروت آمریکا و مشاوره و کمک مستقیم او در رژیم منفور صهیونیستی ساخته شد و در نهایت در برابر موشک های قدیمی ایرانی از هم پاشید. یا رادارهای افسانه ای آنها!!! پهپاد ایوب را ندید.

130:

در پست قبلی تلاش کردم دوباره انحراف شما از بحث را نشان دهم اما ظاهرا زبان شیرین پارسی را هم به خوبی نیاموخته اید!!
گفتم من نمی گویم بجنگیم یا جنگ خوب است. من گفتم آمریکا آن چیزی نیست که شما تصور می کنید و برای حرف خود مدرک و سند و گواهان آوردم
اما شما ظاهرا......!!!!

131:

کف مرتب واسه شما و دوستانتون به خاطر سرقت هواپیمای پیشرفته دشمن به وسیله نکنولوژی های چینی و روسی
بنده خدا. روس ها به ما s300 را برای حفاظت از خودمان نمی دهند!!! چینی ها هم که کسی اگر در فامیل صنعتگر و یا صاحب کارخانه دارید بپرسید که چه چیز به ما می دهند!!!!!!
شما که پدرتان نظامی بوده دیگر چرا اینچنین توهم می زنید؟

هارپ
سواد و دانش نشان میدهد هارپ آن چیزی نیست که تصورش را می کنید!!( از بالا بزنن سوسکتون کنن!!!) و بیشتر از مخوف بودنش تبلیغاتی است و راهی برای تحقیقات آب و هوایی بوده که کمی هم شکل نظامی گرفته اما در حد تاثیر بر آب و هوا نه ترکاندن یک نقطه از کره زمین!!

بمب جنسی
این هم تا حدی حقیقت دارد و چندان هم تکنولوژی پیچیده ای نیست!!!
الان بمب هایی میتوان ساخت که موجود زنده ناخود آگاه خودکشی میکند!!!! که این هم تکنولوژی عجیب و غریبی نیست برادر!

132:

چه خوب اشاره کردید. تبلیغات.

یک میز بیشتر نیست اما چنان تبلیغ می کنند که کلید حل تمام مشکلات ما در همان میز چند کاره است.
مخوف ترین سلاح آمریکا تبلیغات است که بتواند با آن در دل ملت ترس بیاندازد. نه فقط آمریکا بلکه هر کشور در هر زمانی. اما دوستان علاقه بسیار زیادی در تبلیغات منفی برای ایران نشان می دهند. اجرشان با خدا

133:

بله درست است. من هم نمی گویم ایران بهشت است و هیچ دردی در آن نیست اما دوستان متوجه نیستند که دشمن شما در داخل و خارج ایران عاشق این است که جوان این مملکت نا امید باشد ، تصور کند شکست تنها دستاورد اوست، وقتی نام ایران می یاید با خود بگوید>>> ایران؟؟ ما که پیچ هم نمیتوانیم خودمان بسازیم!!! ما که دستاوردمان کپی پراید از کره جنوبی است!!!
آنها میخواهند همین خودباوری بمیرد. نا امیدی جای همه چیز را بگیرد.
آنها عاشق این هستند که شما اگر از پراید و پژو ساخت داخل ناراضی هستید ، حتی از عابر پیاده هم عبور نکنید ، کمربند هم نبندید و همش بگویید حالا چیش درسته که من درست باشم!!!!

آمریکا نیمی از قدرتش تبلیغات است. وقتی نوجوان آمریکایی نام ارتش آمریکا را می شنود تصوری از بازی های کامپیوتری و قدرت بی نهایت ارتش آمریکا به ذهنش می آید. آنقدر اعتماد به نفس پیدا می کند که تصور می کند با rq170 میتواند دنیا را فتح کند!!!!!!!!!
اما ما شاهکار مهندسی مثل شهاب 3 و سجیل را رها می کنیم و می گوییم اینها همش ساخت روسیه است!!!!!!!!! آن هم روسیه ای که بخاطر باج گرفتن از آمریکا و بازی سیاسی s300 را هم به ما نمی دهند در حالی که در حال تست s1000 است!!

پس دشمنان دوست دارند جوانان این مملکت نا امید باشند و اگر ایران افتخاری کسب کند بخندند و بگویند این مال ما نیست . این کمک چین و روسیه هست!!!!!!!

134:

پس منظورتان از قدرت پوشالی چیز دیگری بود! عجب.
نیازی به توضیح نیست فقط تکلیفتان را با خودتان روشن کنید!

135:

تکلیفمان روشن است. نیمی از آنچه در ذهن خود از قدرت آمریکا دارید پوشالی و پوچ است و تنها نیمی از آن حقیقت دارد.

136:

در این جنگ های جدید شما چه چیزی یا وسیله ای برای مقابله با امریکا دارید
جدا دوست دارم بدونم

من دنبال مقایسه نیستم. گفتند آمریکا فوق العاده است من هم گفتم نه آنقدر که شما تصور میکنید
شما این حرف رو زدید ولی بدرد خودتون میخورد چون دلیلی نیاوردید
همان قدر که کلمه فوق العاده ارزش داره امریکا فوق العادس نه کمتر

و مثال زدم از پروژه گنبد آهنین که با ثروت آمریکا و مشاوره و کمک مستقیم او در رژیم منفور صهیونیستی ساخته شد و در نهایت در برابر موشک های قدیمی ایرانی از هم پاشید.
منظور شما از پاشیدن یعنی چی ؟
یک اماری برای ما بیارید که نشون بده چه قدر از اون یقلبی ها تونستند به هدف بخورن و چه قدر خسارت وارد کردند

یا رادارهای افسانه ای آنها!!! پهپاد ایوب را ندید.
پهپاد ایوب الان کجاست؟
فکر میکنم به عناصر اولیه تشکیل دهندش تبدیل شده

137:

اس 300 یک موضوع تبلیغاتی بود
پشت پرده وقتی پای به سرقت بردن یکی از بالاترین تکنولوژی های امریکایی وسط باشه
دندون حضرت چین و حضرت روسیه از همه تیز تره
به نگاهتون یک مقداری بعد و عمق بدید


سواد و دانش نشان میدهد هارپ آن چیزی نیست که تصورش را می کنید!!( از بالا بزنن سوسکتون کنن!!!) و بیشتر از مخوف بودنش تبلیغاتی است و راهی برای تحقیقات آب و هوایی بوده که کمی هم شکل نظامی گرفته اما در حد تاثیر بر آب و هوا نه ترکاندن یک نقطه از کره زمین!!
بیشتر روشنگری کنید
علم و دانش را بیاورید

این هم تا حدی حقیقت دارد و چندان هم تکنولوژی پیچیده ای نیست!!!
الان بمب هایی میتوان ساخت که موجود زنده ناخود آگاه خودکشی میکند!!!! که این هم تکنولوژی عجیب و غریبی نیست برادر
بسازید خواهر
بسازید و بر علیه استکبار استفاده کنید
حد اقل برای ترسوندن استکبار
راستی چرا بمب اتمی درست نمیکنید؟

138:

یک صدمش هم برای ما کافیه
چه برسه به نیمش
صد درصدش که واسه نابودی زمین و حیاته

139:

باور کنید ترس آنها از همین ناوهای کوچولوی مورد خنده سربازان آمریکایی هزاران بار بیشتر از ما هست که سالهاست انواع هواپیما بر و بی هواپیمابر درست بغل گوش ما چسبیده به مرز ایستاده اند.و ما روبروی همین ناوها مشتهامان گره میکنیم بدون هیچ ترسی.

140:

در این جنگ های جدید شما چه چیزی یا وسیله ای برای مقابله با امریکا دارید
جدا دوست دارم بدونم
قرار نیست با آمریکا بجنگیم و تمام ارتش های آمریکا را نابود کنیم!
قرار است از خود دفاع کنیم که توانایی اش را داریم و علت ترس آمریکا از حمله به ایران هم همین است.
اما چرا آمریکا به دشمن درجه 1 اسراییل حمله نکند؟؟؟ پاسخ هایش می تواند اینها باشد>>

یک دسته چیزهایی است که نمیدانند
یک دسته اما چیزهایی که میدانند هم مثلا میتوان از اینها نام برد>>
موشک های بسیار با کلاس های متفاوت مثل شهاب 3 و سجیل 2 و....
موشک ضد شناور های سطحی خلیج فارس. وقتی از بالای جو با سرعت فرا صوت روی ناو آمریکایی شیرجه برود شما بگویید با چه چیز و چطور میخواهند نابودش کنند؟؟؟؟؟؟
موشک حوت که سریعترین موشک زیر آبی جهان است(سریعتر از نمونه روسی) و میتواند از انواع شناور ها و زیر دریایی ها به سمت ناو آمریکایی برود و تا ناو بخواهد بفهمد چه شده و به خود بجنبد به اعماق خلیج فارس رفته است!
سریعترین قایق های نظامی جهان(با سریعترین سرعت ثبت شده) که به موشک مسلح شده اند میتواند با چند هزار دلار، چند صد میلیون دلار را به زیر آب ببرد!
پهپاد های شناسایی که چندی پیش کلیپ فیلم برداری آنها از ناو های آمریکایی را در هم میهن قرار دادم و ناو آمریکایی هم هیچ غلطی نتوانسته بود بکند. و همچنین پهپادهای رزمی ما که جدیدا رو شده.
جنگنده هایی که توانایی آنها برای آمریکا ناشناخته است>> صاعقه و قاهر 313 و..
تکنولوژی به دام انداختن پرنده های رادار گریز و جنگ الکترونیک با آنها مثل rq170 که مشابهت زیادی به f-35 لاکهید مارتین دارد( مثلا مخوف ترین جنگنده آمریکایی)
زیر دریایی های بسیار کوچک که در رادارها به سختی قابل رویت هستند و میتوانند خلیج فارس را برای آنها جهنم کنند.
تکنولوژی انحراف موشک های کروز و تکنولوژی اختلال در ماهواره های نظامی و جاسوسی
و........................
دیگه خسته شدم. اینها تازه چیزهایی است که به نمایش درآمده
الان شما می گویید آنها هم دارند و بیشتر و بهتر هم دارند!!!!!!!
جواب خیلی ساده هست>>> اگر حتی ذره ای احتمال میدادند شرق کره خاکی و بعد از آن سرزمین خودشان به آتش کشیده نمی شود برای حمله به ایران لحظه ای را هدر نمی دادند.

141:



اوهههههههههههههه
کف مرتب واسه شما و دوستانتون به خاطر سرقت هواپیمای پیشرفته دشمن به وسیله نکنولوژی های چینی و روسی
و این همه افتخار واسه سرقت

سلاح هاي ممنوعه آمريكا
گفته ها و نا گفته هايي از هارپ تا بمب جنسي!


من نمیدونم فاز شما چیه!!!!

142:

شما هی کشک بکارید وبادمجان درو کنید ...
ماکلی وقت صرف کردیم برایتان شاهنامه خواندیم اما هنوز شما میگوئید رستم ...
کسانیکه به مانند آتش بیاران معرکه هی توی طبل توخالی خود مینوازید وحیات وماهیت وجودی شان در به راه انداختن جنگ خلاصه میشود درطول تاریخ روسیاه بودند ...
شما هیچ درک روشنی از ماهیت جنگ ندارید ویقین داشته باشید اگر دولتمردان ایران چون شما به قدرت نظامی خود اطمینان داشتند ومیدانستند که پیروز جنگ با امریکا خواهند بود لحظه ای درنگ نمیکردند زیرا جنگ با شیطان بزرگ وظیفه شرعی است .درنگ درآن جایز نیست واگر کمی تاقسمتی دقت کنید اینگونه به استقبال آشتی با امریکا نمی شتافتند ...
امیدوارم روزی از این توهمات ورویاپردازی خود بیدار شوید و...
ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــ
این جمله آموزنده را از لینکی که محمد عزیز گذاشته بودند ...
اگر خوب درک کنید مفهوم سخن را میرساند وبس ...
.. و ای کاش انسان به جای ساخت سلاح های عجیب و غریب ، درخت دوستی می نشاند!



143:

از سوی دیگه امریکا توی جنگ های زیادی خودشو نشون داده و قدرتشو اثبات کرده
امریکا برنده یه جنگ جهانی بوده
جنگ های امروزی با آن جنگ ها متفاوت است.من از امروز سخن میگویم، از جنگ های جدید.

دید مقایسه ای اینجا بدرد میخوره
من دنبال مقایسه نیستم. گفتند آمریکا فوق العاده است من هم گفتم نه آنقدر که شما تصور میکنید و مثال زدم از پروژه گنبد آهنین که با ثروت آمریکا و مشاوره و کمک مستقیم او در رژیم منفور صهیونیستی ساخته شد و در نهایت در برابر موشک های قدیمی ایرانی از هم پاشید. یا رادارهای افسانه ای آنها!!! پهپاد ایوب را ندید.

144:

در پست قبلی تلاش کردم دوباره انحراف شما از بحث را نشان دهم اما ظاهرا زبان شیرین پارسی را هم به خوبی نیاموخته اید!!
گفتم من نمی گویم بجنگیم یا جنگ خوب است. من گفتم آمریکا آن چیزی نیست که شما تصور می کنید و برای حرف خود مدرک و سند و گواهان آوردم
اما شما ظاهرا......!!!!

145:

کف مرتب واسه شما و دوستانتون به خاطر سرقت هواپیمای پیشرفته دشمن به وسیله نکنولوژی های چینی و روسی
بنده خدا. روس ها به ما s300 را برای حفاظت از خودمان نمی دهند!!! چینی ها هم که کسی اگر در فامیل صنعتگر و یا صاحب کارخانه دارید بپرسید که چه چیز به ما می دهند!!!!!!
شما که پدرتان نظامی بوده دیگر چرا اینچنین توهم می زنید؟

هارپ
سواد و دانش نشان میدهد هارپ آن چیزی نیست که تصورش را می کنید!!( از بالا بزنن سوسکتون کنن!!!) و بیشتر از مخوف بودنش تبلیغاتی است و راهی برای تحقیقات آب و هوایی بوده که کمی هم شکل نظامی گرفته اما در حد تاثیر بر آب و هوا نه ترکاندن یک نقطه از کره زمین!!

بمب جنسی
این هم تا حدی حقیقت دارد و چندان هم تکنولوژی پیچیده ای نیست!!!
الان بمب هایی میتوان ساخت که موجود زنده ناخود آگاه خودکشی میکند!!!! که این هم تکنولوژی عجیب و غریبی نیست برادر!

146:

چه خوب اشاره کردید. تبلیغات.

یک میز بیشتر نیست اما چنان تبلیغ می کنند که کلید حل تمام مشکلات ما در همان میز چند کاره است.
مخوف ترین سلاح آمریکا تبلیغات است که بتواند با آن در دل ملت ترس بیاندازد. نه فقط آمریکا بلکه هر کشور در هر زمانی. اما دوستان علاقه بسیار زیادی در تبلیغات منفی برای ایران نشان می دهند. اجرشان با خدا

147:

بله درست است. من هم نمی گویم ایران بهشت است و هیچ دردی در آن نیست اما دوستان متوجه نیستند که دشمن شما در داخل و خارج ایران عاشق این است که جوان این مملکت نا امید باشد ، تصور کند شکست تنها دستاورد اوست، وقتی نام ایران می یاید با خود بگوید>>> ایران؟؟ ما که پیچ هم نمیتوانیم خودمان بسازیم!!! ما که دستاوردمان کپی پراید از کره جنوبی است!!!
آنها میخواهند همین خودباوری بمیرد. نا امیدی جای همه چیز را بگیرد.
آنها عاشق این هستند که شما اگر از پراید و پژو ساخت داخل ناراضی هستید ، حتی از عابر پیاده هم عبور نکنید ، کمربند هم نبندید و همش بگویید حالا چیش درسته که من درست باشم!!!!

آمریکا نیمی از قدرتش تبلیغات است. وقتی نوجوان آمریکایی نام ارتش آمریکا را می شنود تصوری از بازی های کامپیوتری و قدرت بی نهایت ارتش آمریکا به ذهنش می آید. آنقدر اعتماد به نفس پیدا می کند که تصور می کند با rq170 میتواند دنیا را فتح کند!!!!!!!!!
اما ما شاهکار مهندسی مثل شهاب 3 و سجیل را رها می کنیم و می گوییم اینها همش ساخت روسیه است!!!!!!!!! آن هم روسیه ای که بخاطر باج گرفتن از آمریکا و بازی سیاسی s300 را هم به ما نمی دهند در حالی که در حال تست s1000 است!!

پس دشمنان دوست دارند جوانان این مملکت نا امید باشند و اگر ایران افتخاری کسب کند بخندند و بگویند این مال ما نیست . این کمک چین و روسیه هست!!!!!!!

148:

پس منظورتان از قدرت پوشالی چیز دیگری بود! عجب.
نیازی به توضیح نیست فقط تکلیفتان را با خودتان روشن کنید!

149:

تکلیفمان روشن است. نیمی از آنچه در ذهن خود از قدرت آمریکا دارید پوشالی و پوچ است و تنها نیمی از آن حقیقت دارد.

150:

در این جنگ های جدید شما چه چیزی یا وسیله ای برای مقابله با امریکا دارید
جدا دوست دارم بدونم

من دنبال مقایسه نیستم. گفتند آمریکا فوق العاده است من هم گفتم نه آنقدر که شما تصور میکنید
شما این حرف رو زدید ولی بدرد خودتون میخورد چون دلیلی نیاوردید
همان قدر که کلمه فوق العاده ارزش داره امریکا فوق العادس نه کمتر

و مثال زدم از پروژه گنبد آهنین که با ثروت آمریکا و مشاوره و کمک مستقیم او در رژیم منفور صهیونیستی ساخته شد و در نهایت در برابر موشک های قدیمی ایرانی از هم پاشید.
منظور شما از پاشیدن یعنی چی ؟
یک اماری برای ما بیارید که نشون بده چه قدر از اون یقلبی ها تونستند به هدف بخورن و چه قدر خسارت وارد کردند

یا رادارهای افسانه ای آنها!!! پهپاد ایوب را ندید.
پهپاد ایوب الان کجاست؟
فکر میکنم به عناصر اولیه تشکیل دهندش تبدیل شده

151:

اس 300 یک موضوع تبلیغاتی بود
پشت پرده وقتی پای به سرقت بردن یکی از بالاترین تکنولوژی های امریکایی وسط باشه
دندون حضرت چین و حضرت روسیه از همه تیز تره
به نگاهتون یک مقداری بعد و عمق بدید


سواد و دانش نشان میدهد هارپ آن چیزی نیست که تصورش را می کنید!!( از بالا بزنن سوسکتون کنن!!!) و بیشتر از مخوف بودنش تبلیغاتی است و راهی برای تحقیقات آب و هوایی بوده که کمی هم شکل نظامی گرفته اما در حد تاثیر بر آب و هوا نه ترکاندن یک نقطه از کره زمین!!
بیشتر روشنگری کنید
علم و دانش را بیاورید

این هم تا حدی حقیقت دارد و چندان هم تکنولوژی پیچیده ای نیست!!!
الان بمب هایی میتوان ساخت که موجود زنده ناخود آگاه خودکشی میکند!!!! که این هم تکنولوژی عجیب و غریبی نیست برادر
بسازید خواهر
بسازید و بر علیه استکبار استفاده کنید
حد اقل برای ترسوندن استکبار
راستی چرا بمب اتمی درست نمیکنید؟

152:

یک صدمش هم برای ما کافیه
چه برسه به نیمش
صد درصدش که واسه نابودی زمین و حیاته

153:

باور کنید ترس آنها از همین ناوهای کوچولوی مورد خنده سربازان آمریکایی هزاران بار بیشتر از ما هست که سالهاست انواع هواپیما بر و بی هواپیمابر درست بغل گوش ما چسبیده به مرز ایستاده اند.و ما روبروی همین ناوها مشتهامان گره میکنیم بدون هیچ ترسی.

154:

در این جنگ های جدید شما چه چیزی یا وسیله ای برای مقابله با امریکا دارید
جدا دوست دارم بدونم
قرار نیست با آمریکا بجنگیم و تمام ارتش های آمریکا را نابود کنیم!
قرار است از خود دفاع کنیم که توانایی اش را داریم و علت ترس آمریکا از حمله به ایران هم همین است.
اما چرا آمریکا به دشمن درجه 1 اسراییل حمله نکند؟؟؟ پاسخ هایش می تواند اینها باشد>>

یک دسته چیزهایی است که نمیدانند
یک دسته اما چیزهایی که میدانند هم مثلا میتوان از اینها نام برد>>
موشک های بسیار با کلاس های متفاوت مثل شهاب 3 و سجیل 2 و....
موشک ضد شناور های سطحی خلیج فارس. وقتی از بالای جو با سرعت فرا صوت روی ناو آمریکایی شیرجه برود شما بگویید با چه چیز و چطور میخواهند نابودش کنند؟؟؟؟؟؟
موشک حوت که سریعترین موشک زیر آبی جهان است(سریعتر از نمونه روسی) و میتواند از انواع شناور ها و زیر دریایی ها به سمت ناو آمریکایی برود و تا ناو بخواهد بفهمد چه شده و به خود بجنبد به اعماق خلیج فارس رفته است!
سریعترین قایق های نظامی جهان(با سریعترین سرعت ثبت شده) که به موشک مسلح شده اند میتواند با چند هزار دلار، چند صد میلیون دلار را به زیر آب ببرد!
پهپاد های شناسایی که چندی پیش کلیپ فیلم برداری آنها از ناو های آمریکایی را در هم میهن قرار دادم و ناو آمریکایی هم هیچ غلطی نتوانسته بود بکند. و همچنین پهپادهای رزمی ما که جدیدا رو شده.
جنگنده هایی که توانایی آنها برای آمریکا ناشناخته است>> صاعقه و قاهر 313 و..
تکنولوژی به دام انداختن پرنده های رادار گریز و جنگ الکترونیک با آنها مثل rq170 که مشابهت زیادی به f-35 لاکهید مارتین دارد( مثلا مخوف ترین جنگنده آمریکایی)
زیر دریایی های بسیار کوچک که در رادارها به سختی قابل رویت هستند و میتوانند خلیج فارس را برای آنها جهنم کنند.
تکنولوژی انحراف موشک های کروز و تکنولوژی اختلال در ماهواره های نظامی و جاسوسی
و........................
دیگه خسته شدم. اینها تازه چیزهایی است که به نمایش درآمده
الان شما می گویید آنها هم دارند و بیشتر و بهتر هم دارند!!!!!!!
جواب خیلی ساده هست>>> اگر حتی ذره ای احتمال میدادند شرق کره خاکی و بعد از آن سرزمین خودشان به آتش کشیده نمی شود برای حمله به ایران لحظه ای را هدر نمی دادند.

155:

اتفاقا همون عناصر اولیه اش بیشتر رژیم منفور صهیونیستی را میترساند چون متوجه می شود تکنولوژی را که تنها 2 کشور دارند در اختیار ایران هم هست!!!!!!!!
تا 20 کیلومتری دیمونا در هیچ راداری آن را ندیدند و این مهم است و حاوی پیام ، وگرنه حسن کچل که بالای برجک آن را ببیند و خلبان جنگنده هار ا صدا بزند که از ارتش افغانستان هم ساخته بود!!!!!!!

156:

اولا وقتی شما در جنگ تانک صدام را به دست میگیرید معنایش سرقت نیست!!! و نمی گویید بده، زشته، بریم پسش بدیم بنده خدا شب تا صبح راحت نمیخوابه ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوما دندون چین و روسیه تیز بود معنیش این نیست که ما میریم دو دستی میگیم بفرما!! امر دیگه ای ندارید؟؟؟!!!
به نگاهتون یک مقداری بعد و عمق
شعارهای تکراری و خالی از ارزش که نمیدانم به اندیشه تان عمق و بعد و امتداد و اتصال دهید و غیره.....

157:

چشم لازم شد می دانیم چطور فنیل اتیل آمین را در بدن فعال کنیم!
بمب اتم هم رهبر ما فرمودند استفاده از آن حرام است و هرگز به ساخت آن نه نیازی داریم نه تلاشی برای آن انجام می دهیم.

158:

به یه سوال من جواب بدید
ما در مقابل حمله ی عظیم نیرو های هوایی امریکا و کشور های متحد با بیش از 5 هزار بمب افکن و جنگنده(این 5 هزار فقط دارایی های امریکاست) و خیل عظیمی از موشک های نقطه زن
و هزاران هدف کوچک و بزرگ
از جمله مراکز نظامی و هسته ای و نیروگاه ها و پتروشیمی ها و سد ها و ادارات و کلانتری ها و ..
چه چیزی برای دفاع داریم؟

چرا متوجه نمیشید که اگر به پاش بیفته
امریکا با بمب اتم ما رو از روی زمین پاک میکنه؟
فکر میکنید اونها از ما شکست میخورن؟ اونها حاظرن هر کاری بکنن که بازم بتونن همبرگر مک دونالدشونو با خیال راحت بخورن
علت اینکه تا الان حمله کردن ترس نیست
وقتی با تحریم کمر ما رو دارن میشکنن و روز به روز ضعیف ترمون میکنن
هنوز وقت حمله نیست
وقتی حمله میکنن که دیگه نه کسی دل و دماغ جنگین داشته باشه تو این مملکت
نه چیزی وجود داشته باشه واسه جنگیدن

حکایت شما مثل اینه که یه بچه ی 5 ساله ی سرتق جلوی یه فیل داره دادو بیداد میکنه
و چون اون فیل نمیزنه زیر گوشه این بچه پس حتما ازش ترسیده



یک دسته چیزهایی است که نمیدانند
این همیشه توی احتمالات وجود داره تا یک مقداری
یک دسته اما چیزهایی که میدانند هم مثلا میتوان از اینها نام برد>>
موشک های بسیار با کلاس های متفاوت مثل شهاب 3 و سجیل 2 و....
این موشک ها برای ما چه سودی دارند وقتی حتی به امریکا هم نمیرسند در عوض در زیر دریایی های امریکا موشک هایی هست که روزی که ساخته شدن هدفشون نابودی شوروی در صورت جنگ بوده؟


موشک ضد شناور های سطحی خلیج فارس. وقتی از بالای جو با سرعت فرا صوت روی ناو آمریکایی شیرجه برود شما بگویید با چه چیز و چطور میخواهند نابودش کنند؟؟؟؟؟؟
شما اول به من اثبات کن که این پایگاه های موشکی یا پرتاب گر های موشک حوت بعد از حمله سالم موندن
و همچنین اصلا ناوی در خلیج فارس مونده که اینها کاربرد داشته باشند تا ببینیم چی میشه






سریعترین قایق های نظامی جهان(با سریعترین سرعت ثبت شده) که به موشک مسلح شده اند میتواند با چند هزار دلار، چند صد میلیون دلار را به زیر آب ببرد!
مگر نه اینکه همین سریع ترین قایق ها از ممالک غربی خریداری شده؟ و سپس کپی برداری شده؟

پهپاد های شناسایی که چندی پیش کلیپ فیلم برداری آنها از ناو های آمریکایی را در هم میهن قرار دادم و ناو آمریکایی هم هیچ غلطی نتوانسته بود بکند. و همچنین پهپادهای رزمی ما که جدیدا رو شده.
تو دنیا چه کشوری در ضمینه پهپاد و هواپیما های بدون سر نشین میتونه ادعا کنه به گرد امریکا رسیده؟
یک چیزی بگید که از اونها جلوتر که هیچ حد اقل هم رده اونها باشیم


جنگنده هایی که توانایی آنها برای آمریکا ناشناخته است>> صاعقه و قاهر 313 و..
wow
واقعا برگ برنده و مخوفی واسه جنگنده های امریکایی رو کردید
همون اف 5 منظورتونه؟
قاهر ؟ فکر میکنم مثل قضیه نیروگاه چرنوبیل هست با اون شیشه محفظه پلاستیکیش



زیر دریایی های بسیار کوچک که در رادارها به سختی قابل رویت هستند و میتوانند خلیج فارس را برای آنها جهنم کنند.
نکته ای که شما فراموش میکنید و هیچوقت هم بهش اشاره نمیکنید اینه که
در یک جنگ
گلوله در مقابل گلوله هست
جنگ رو چه کسی می بره؟
کسی که گلوله قوی تری داره

چرا وقتی از اون یقلبی های زیر ابی حرف میزنید در مقابل اشاره ای به عظیم ترین ناوگان دریایی و نظامی دنیا با انواع زیر دریایی های کوچکتر از همین یقلبی ها و بسیار عظیم تر حرفی نمیزنید؟
اوناها یعنی رادار ندارند؟زیر دریایی های رادار گریز و خیلی کوچک ندارند؟ موشک ندارند؟ چشم هاشون کور هست؟ دستهاشون تو دماغشون گیر کرده که این یقلبی ها بهشون شلیک کنن؟
تکنولوژی انحراف موشک های کروز و تکنولوژی اختلال در ماهواره های نظامی و جاسوسی
بله اونها تکنولوژی انحراف موشک ندارند
و احتمالا موشک های شهاب 3 شما دنیا رو نابود خواهد کرد و امریکاایی ها هم تنها کاری که از دستشو بر میاد فقط دیدن و عذاب کشیدنه
یه وقت فکر نکنید خدایی نکرده اونها هم میتونن موشک های شما رو منحرف کنن ها
نخیر اونها هر چی موشک شلیک کنن به وسیله سیستم های ما دفع میشه ما هر چی شلیک کنیم میخوره به هدف



دیگه خسته شدم. اینها تازه چیزهایی است که به نمایش درآمده
حق دارید واقعا مخوف و ترسناک بودن

الان شما می گویید آنها هم دارند و بیشتر و بهتر هم دارند!!!!!!!
جواب خیلی ساده هست>>> اگر حتی ذره ای احتمال میدادند شرق کره خاکی و بعد از آن سرزمین خودشان به آتش کشیده نمی شود برای حمله به ایران لحظه ای را هدر نمی دادند.
این حرفی هست که شما ها همیشه میزنید
که اگر زورشون میرسید چرا حمله نمیکنن

جواب اینه تا وقتی تو جنگ اقتصادی و فرهنگی پیروز هستند و میتونن با هزینه ای بسیار کمتر ما رو از درون خورد و خاکشیر کنن نیازی به حمله نظامی نیست

حالا برو و به شهاب 3 بناز

نوشته اصلي بوسيله tina_piran نمايش نوشته ها
فیلمهایش در اینترنت هست که چطور مثل موش در سوراخ ها میخزند و تمام شهر از صدای آژیر پر شده و موشک هایی که لحظه برخوردشان به برج های وسط شهر کاملا مشخص است. وگرنه آماری که در این موارد مشخص نمی شود. آمار دبیرکل حزب الله با هفته نامه دختر خاله نتانیاهو قطعا در این موارد اختلاف خواهد داشت.
اگر یک دیوانه یک آجر دستش بگیره و قصد کنه به شما پرتاب کنه شما هم از ترس مثل موش به یک سوراخی میخزید
ترس از مردن فکر میکنم چیز معقولی باشه واسه شهروندان
اما سوال اینجاست
معنای پاشیدن در اینجا چی هست؟
چه موشک هایی با چه حجم و اندازه و طولی و به چه مقداری از سد دفاعی اون سامانه موشکی گذشتن و چه تعدادشون به هدف خوردن و چه مقدار خسارت به بار اوردند
اگر اماری دارید بفرمایید تا من بفهمم منظور از پاشیدن چیه
شایدم واقعا این سامانه دفاعی از هم پاشیده شده

نوشته اصلي بوسيله tina_piran نمايش نوشته ها
اتفاقا همون عناصر اولیه اش بیشتر رژیم منفور صهیونیستی را میترساند چون متوجه می شود تکنولوژی را که تنها 2 کشور دارند در اختیار ایران هم هست!!!!!!!!
تا 20 کیلومتری دیمونا در هیچ راداری آن را ندیدند و این مهم است و حاوی پیام ، وگرنه حسن کچل که بالای برجک آن را ببیند و خلبان جنگنده هار ا صدا بزند که از ارتش افغانستان هم ساخته بود!!!!!!!
اونها از این ترس دارند که چیزی رو ندونن
و اتفاقا خوشحالن که فهمیدن کجای کارشون نقص داره و قطعا نقص رو رفع میکنند
چه بسی می بینیم دیگه خبری از ایوب های دیگه نیست
و الا حزب الله و ایران انگولک دادن اسرایلل و امریکا رو خیلی دوس دارن

در نهایت با این حرف ها و شعار های کذایی این ملت رو به سمت جنگ نبرید
شاید بتونید در صورت یک جنگ
یک مشت هم به امریکا بزنید و یک ناو رو هم غرق کنید و تعدادیشون رو هم بکشید

اما بعد از این جنگ باید 300 سال بگذره که ما دوباره به امروزمون برسیم
باور کنید این مقدار هیچ ارزشی نداره

159:

اتفاقا همون عناصر اولیه اش بیشتر رژیم منفور صهیونیستی را میترساند چون متوجه می شود تکنولوژی را که تنها 2 کشور دارند در اختیار ایران هم هست!!!!!!!!
تا 20 کیلومتری دیمونا در هیچ راداری آن را ندیدند و این مهم است و حاوی پیام ، وگرنه حسن کچل که بالای برجک آن را ببیند و خلبان جنگنده هار ا صدا بزند که از ارتش افغانستان هم ساخته بود!!!!!!!

160:

اولا وقتی شما در جنگ تانک صدام را به دست میگیرید معنایش سرقت نیست!!! و نمی گویید بده، زشته، بریم پسش بدیم بنده خدا شب تا صبح راحت نمیخوابه ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوما دندون چین و روسیه تیز بود معنیش این نیست که ما میریم دو دستی میگیم بفرما!! امر دیگه ای ندارید؟؟؟!!!
به نگاهتون یک مقداری بعد و عمق
شعارهای تکراری و خالی از ارزش که نمیدانم به اندیشه تان عمق و بعد و امتداد و اتصال دهید و غیره.....

161:

چشم لازم شد می دانیم چطور فنیل اتیل آمین را در بدن فعال کنیم!
بمب اتم هم رهبر ما فرمودند استفاده از آن حرام است و هرگز به ساخت آن نه نیازی داریم نه تلاشی برای آن انجام می دهیم.

162:

به یه سوال من جواب بدید
ما در مقابل حمله ی عظیم نیرو های هوایی امریکا و کشور های متحد با بیش از 5 هزار بمب افکن و جنگنده(این 5 هزار فقط دارایی های امریکاست) و خیل عظیمی از موشک های نقطه زن
و هزاران هدف کوچک و بزرگ
از جمله مراکز نظامی و هسته ای و نیروگاه ها و پتروشیمی ها و سد ها و ادارات و کلانتری ها و ..
چه چیزی برای دفاع داریم؟

چرا متوجه نمیشید که اگر به پاش بیفته
امریکا با بمب اتم ما رو از روی زمین پاک میکنه؟
فکر میکنید اونها از ما شکست میخورن؟ اونها حاظرن هر کاری بکنن که بازم بتونن همبرگر مک دونالدشونو با خیال راحت بخورن
علت اینکه تا الان حمله کردن ترس نیست
وقتی با تحریم کمر ما رو دارن میشکنن و روز به روز ضعیف ترمون میکنن
هنوز وقت حمله نیست
وقتی حمله میکنن که دیگه نه کسی دل و دماغ جنگین داشته باشه تو این مملکت
نه چیزی وجود داشته باشه واسه جنگیدن

حکایت شما مثل اینه که یه بچه ی 5 ساله ی سرتق جلوی یه فیل داره دادو بیداد میکنه
و چون اون فیل نمیزنه زیر گوشه این بچه پس حتما ازش ترسیده



یک دسته چیزهایی است که نمیدانند
این همیشه توی احتمالات وجود داره تا یک مقداری
یک دسته اما چیزهایی که میدانند هم مثلا میتوان از اینها نام برد>>
موشک های بسیار با کلاس های متفاوت مثل شهاب 3 و سجیل 2 و....
این موشک ها برای ما چه سودی دارند وقتی حتی به امریکا هم نمیرسند در عوض در زیر دریایی های امریکا موشک هایی هست که روزی که ساخته شدن هدفشون نابودی شوروی در صورت جنگ بوده؟


موشک ضد شناور های سطحی خلیج فارس. وقتی از بالای جو با سرعت فرا صوت روی ناو آمریکایی شیرجه برود شما بگویید با چه چیز و چطور میخواهند نابودش کنند؟؟؟؟؟؟
شما اول به من اثبات کن که این پایگاه های موشکی یا پرتاب گر های موشک حوت بعد از حمله سالم موندن
و همچنین اصلا ناوی در خلیج فارس مونده که اینها کاربرد داشته باشند تا ببینیم چی میشه






سریعترین قایق های نظامی جهان(با سریعترین سرعت ثبت شده) که به موشک مسلح شده اند میتواند با چند هزار دلار، چند صد میلیون دلار را به زیر آب ببرد!
مگر نه اینکه همین سریع ترین قایق ها از ممالک غربی خریداری شده؟ و سپس کپی برداری شده؟

پهپاد های شناسایی که چندی پیش کلیپ فیلم برداری آنها از ناو های آمریکایی را در هم میهن قرار دادم و ناو آمریکایی هم هیچ غلطی نتوانسته بود بکند. و همچنین پهپادهای رزمی ما که جدیدا رو شده.
تو دنیا چه کشوری در ضمینه پهپاد و هواپیما های بدون سر نشین میتونه ادعا کنه به گرد امریکا رسیده؟
یک چیزی بگید که از اونها جلوتر که هیچ حد اقل هم رده اونها باشیم


جنگنده هایی که توانایی آنها برای آمریکا ناشناخته است>> صاعقه و قاهر 313 و..
wow
واقعا برگ برنده و مخوفی واسه جنگنده های امریکایی رو کردید
همون اف 5 منظورتونه؟
قاهر ؟ فکر میکنم مثل قضیه نیروگاه چرنوبیل هست با اون شیشه محفظه پلاستیکیش



زیر دریایی های بسیار کوچک که در رادارها به سختی قابل رویت هستند و میتوانند خلیج فارس را برای آنها جهنم کنند.
نکته ای که شما فراموش میکنید و هیچوقت هم بهش اشاره نمیکنید اینه که
در یک جنگ
گلوله در مقابل گلوله هست
جنگ رو چه کسی می بره؟
کسی که گلوله قوی تری داره

چرا وقتی از اون یقلبی های زیر ابی حرف میزنید در مقابل اشاره ای به عظیم ترین ناوگان دریایی و نظامی دنیا با انواع زیر دریایی های کوچکتر از همین یقلبی ها و بسیار عظیم تر حرفی نمیزنید؟
اوناها یعنی رادار ندارند؟زیر دریایی های رادار گریز و خیلی کوچک ندارند؟ موشک ندارند؟ چشم هاشون کور هست؟ دستهاشون تو دماغشون گیر کرده که این یقلبی ها بهشون شلیک کنن؟
تکنولوژی انحراف موشک های کروز و تکنولوژی اختلال در ماهواره های نظامی و جاسوسی
بله اونها تکنولوژی انحراف موشک ندارند
و احتمالا موشک های شهاب 3 شما دنیا رو نابود خواهد کرد و امریکاایی ها هم تنها کاری که از دستشو بر میاد فقط دیدن و عذاب کشیدنه
یه وقت فکر نکنید خدایی نکرده اونها هم میتونن موشک های شما رو منحرف کنن ها
نخیر اونها هر چی موشک شلیک کنن به وسیله سیستم های ما دفع میشه ما هر چی شلیک کنیم میخوره به هدف



دیگه خسته شدم. اینها تازه چیزهایی است که به نمایش درآمده
حق دارید واقعا مخوف و ترسناک بودن

الان شما می گویید آنها هم دارند و بیشتر و بهتر هم دارند!!!!!!!
جواب خیلی ساده هست>>> اگر حتی ذره ای احتمال میدادند شرق کره خاکی و بعد از آن سرزمین خودشان به آتش کشیده نمی شود برای حمله به ایران لحظه ای را هدر نمی دادند.
این حرفی هست که شما ها همیشه میزنید
که اگر زورشون میرسید چرا حمله نمیکنن

جواب اینه تا وقتی تو جنگ اقتصادی و فرهنگی پیروز هستند و میتونن با هزینه ای بسیار کمتر ما رو از درون خورد و خاکشیر کنن نیازی به حمله نظامی نیست

حالا برو و به شهاب 3 بناز

نوشته اصلي بوسيله tina_piran نمايش نوشته ها
فیلمهایش در اینترنت هست که چطور مثل موش در سوراخ ها میخزند و تمام شهر از صدای آژیر پر شده و موشک هایی که لحظه برخوردشان به برج های وسط شهر کاملا مشخص است. وگرنه آماری که در این موارد مشخص نمی شود. آمار دبیرکل حزب الله با هفته نامه دختر خاله نتانیاهو قطعا در این موارد اختلاف خواهد داشت.
اگر یک دیوانه یک آجر دستش بگیره و قصد کنه به شما پرتاب کنه شما هم از ترس مثل موش به یک سوراخی میخزید
ترس از مردن فکر میکنم چیز معقولی باشه واسه شهروندان
اما سوال اینجاست
معنای پاشیدن در اینجا چی هست؟
چه موشک هایی با چه حجم و اندازه و طولی و به چه مقداری از سد دفاعی اون سامانه موشکی گذشتن و چه تعدادشون به هدف خوردن و چه مقدار خسارت به بار اوردند
اگر اماری دارید بفرمایید تا من بفهمم منظور از پاشیدن چیه
شایدم واقعا این سامانه دفاعی از هم پاشیده شده

نوشته اصلي بوسيله tina_piran نمايش نوشته ها
اتفاقا همون عناصر اولیه اش بیشتر رژیم منفور صهیونیستی را میترساند چون متوجه می شود تکنولوژی را که تنها 2 کشور دارند در اختیار ایران هم هست!!!!!!!!
تا 20 کیلومتری دیمونا در هیچ راداری آن را ندیدند و این مهم است و حاوی پیام ، وگرنه حسن کچل که بالای برجک آن را ببیند و خلبان جنگنده هار ا صدا بزند که از ارتش افغانستان هم ساخته بود!!!!!!!
اونها از این ترس دارند که چیزی رو ندونن
و اتفاقا خوشحالن که فهمیدن کجای کارشون نقص داره و قطعا نقص رو رفع میکنند
چه بسی می بینیم دیگه خبری از ایوب های دیگه نیست
و الا حزب الله و ایران انگولک دادن اسرایلل و امریکا رو خیلی دوس دارن

در نهایت با این حرف ها و شعار های کذایی این ملت رو به سمت جنگ نبرید
شاید بتونید در صورت یک جنگ
یک مشت هم به امریکا بزنید و یک ناو رو هم غرق کنید و تعدادیشون رو هم بکشید

اما بعد از این جنگ باید 300 سال بگذره که ما دوباره به امروزمون برسیم
باور کنید این مقدار هیچ ارزشی نداره



 اين مطلب بدون دخالت انساني عينا از اين آدرس کپي شده و تمامي مسوليت آن با ناشر اصلي است.

برترین مطالب


شهدای میهن را مصادره نکنید !!
ترکها، مهاجرانی از مغولستان
آیا یونان باستان همان یونان امروزی می باشد؟
امروز در تاریخ
تحريف هاي تاريخي انجام شده در مورد اسكندر و فتوحات او ( دروغ 2300 ساله )
ریشه مردم ترک

بخش دوم- جعل و تحریف اسناد تاریخی بر ضد کوروش بزرگ توسط غیاث آبادی
کورش کبیر
اسکندر در تاریخ و ادبیات ایران
اعراب با ایران چه کردند؟
میدان انقلاب یا ستاره داوود؟ببینید
تاپیک میهن پرستان هم میهن
*